نرم افزار و اینترنت

آپدیت گوگل فوتوز نمای Memories را با هوش مصنوعی مولد بهبود می‌بخشد

گوگل فوتوز به تازگی یک به‌روزرسانی بزرگ دریافت کرده که هوش مصنوعی مولد را به نمای محبوب Memories خود اضافه می‌کند. این مجموعه ابزار قبلاً با استفاده از عکس‌ها و فیلم‌های شما مونت‌های دفترچه‌ای ایجاد می کرد، اما اکنون این مونتاژها حتی شخصی‌تر خواهند شد، با مجموعه‌هایی که مطابق با زندگی شما معنا پیدا می‌کنند.

الگوریتم‌های تقویت‌شده با هوش مصنوعی، تصاویر را در دسته‌های مرتبط جمع‌آوری می‌کنند، به عنوان مثال یک تعطیلات اخیر، و عنوان جذابی را برای همراهی مونتاژ ایجاد می‌کنند. این اپلیکیشن در حال حاضر این کار را کم و بیش انجام می دهد، اما به روز رسانی باید چیزی شبیه به یک پیشرفت اساسی باشد. البته، این هوش مصنوعی است، بنابراین همیشه همه چیز درست نمی شود. به عبارت دیگر، می توانید نام مجموعه ها را تغییر دهید یا در صورت لزوم مونتاژها را ویرایش کنید.

همه این مونتاژهای اسکرپ بوک اکنون در یک نمای اختصاصی به نام Memories جمع آوری شده اند، بنابراین شما فقط زمانی که بخواهید با آنها ارتباط برقرار می کنید. قبل از این، کاربران Google Photos هر بار که یک دفترچه جدید برای مطالعه در دسترس بود، یک پوش نوتیفیکیشن دریافت می کردند. اکنون فقط روی تب Memories کلیک کرده و شروع کنید. تب جدید همچنین دسترسی به ویژگی‌هایی را که قبلاً منتشر شده، مانند افزودن موسیقی به مونتاژهای اسکرپ‌بوک و اشتراک‌گذاری خاطرات از طریق برنامه، فراهم می‌کند.

این به روز رسانی حتی اجازه می دهد تا این نوشته های دفترچه یادداشت به طور مشترک توسط دوستان و خانواده ایجاد شود. هر کسی را به همکاری دعوت کرده و آنها می توانند عکس ها و ویدیوهای خود را به اشتراک بگذارند. همه افراد درگیر می‌توانند عکس‌هایی را که با موضوع مطابقت ندارند حذف کنند یا ویرایش‌های ساده‌ای انجام دهند، و خود سیستم عکس‌هایی را بر اساس برچسب‌گذاری جغرافیایی و موارد مشابه توصیه می‌کند. در مورد گزینه‌های اشتراک‌گذاری قوی‌تر، گوگل می‌گوید به زودی می‌توانید این مجموعه‌ها را به‌عنوان قالب‌های ویدیویی محبوب برای ارسال از طریق پیام‌رسانی و برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی ذخیره کنید.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا