سخت افزار

رونمایی توشیبا از هارد دیسک 18 ترابایتی MN09 مخصوص NAS

توشیبا از هارد دیسک های 18 ترابایتی سری MN09 برای مجموعه NAS خود رونمایی کرد. رشد زیاد در ایجاد داده، تقاضا برای ظرفیت‌های ذخیره‌سازی بالاتر را افزایش می‌دهد و مشتریان کار از خانه نیاز به دسترسی سریع به داده‌ها و توانایی بایگانی و اشتراک‌گذاری داده‌ها در محیط‌های ابری خصوصی دارند.

مدل 18 ترابایت MN09 ظرفیت ذخیره سازی و کارایی انرژی بیشتری را برای پاسخگویی به نیازهای رو به رشد مشتریان ذخیره سازی ارائه می دهد. MN09 یک درایو ضبط مغناطیسی معمولی مهر و موم شده با هلیوم 9 دیسکی (CMR) است که از فناوری نوآورانه ضبط مغناطیسی به کمک مایکروویو کنترل شار (FC-MAMR) توشیبا استفاده می کند. FC-MAMR ظرفیت CMR را به 18 ترابایت ارتقا می دهد و تراکم بیشتری را در هر بشقاب نسبت به طرح های قبلی ارائه می دهد. MN09 سومین نسلی است که از طراحی مکانیکی 9 دیسکی پیشگام توشیبا با مهر و موم هلیوم استفاده می کند.

فناوری MAMR راه حلی است که ظرفیت داده هارد دیسک را افزایش می دهد. توانایی HDD با استفاده از MAMR head جدید برای بهبود قابل توجهی توانایی نوشتن اثر سوئیچینگ به کمک مایکروویو (MAS) اخیرا توسعه یافته است. توشیبا به برآوردن تقاضای بازار و ارتقای تراکم داده های درایو CMR با فناوری MAMR ادامه خواهد داد.

MN09 برای عملیات 24/7 مهندسی شده و دارای رتبه بار کاری 180 ترابایت در سال است. حداکثر هشت جایگاه درایو توسط درایو 3.5 اینچی NAS پشتیبانی می شود. درایو 18 ترابایتی 7200RPM با یک بافر 512 مگابایتی طراحی شده و سطح بالایی از عملکرد را با نرخ انتقال پایدار 268 مگابایت بر ثانیه ارائه می‌کند که آن را به انتخاب ترجیحی برای دفاتر خانگی و مشاغل کوچک تبدیل می‌کند.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا