هیچ چیز آزاردهنده تر از این نیست که یک آهنگ در ذهن شما گیر کرده باشد و نتوانید آن را شناسایی کنید. خوشبختانه، اگر بتوانید آهنگ را با صدای بلند زمزمه کنید، جستجوی گوگل می تواند به شما کمک کند بفهمید چه آهنگی در ذهن شما است.

ویژگی Hum to Search در اپ موبایل گوگل موجود است و با زمزمه کردن، سوت زدن یا هر کار دیگری که می توانید برای تقلید یک آهنگ انجام دهید، کار می کند. نتایج همیشه دقیق نیستند، اما اگر گوش دادن به آهنگی شما را دیوانه کرده، مکان خوبی برای شروع است.

برای شروع، ابتدا اپ گوگل را در آیفون، آیپد یا دستگاه اندرویدی خود باز کنید و روی آیکون میکروفون در نوار جستجو تپ کنید. در دستگاه‌های اندرویدی، می‌توانید روی آیکون میکروفون از ویجت جستجوی گوگل موجود در صفحه اصلی خود تپ کنید.

وقتی صفحه گوش دادن ظاهر می شود، دکمه Search A Song را خواهید دید؛ روی آن کلیک کیند.

شروع به زمزمه کردن یا سوت زدن آهنگی کنید که می‌خواهید شناسایی کنید. این ابزار همچنین می تواند موسیقی واقعی در حال پخش را شناسایی کند.

اگر گوگل بتواند موارد مشابه را پیدا کند، نتایج با برچسب درصد تطابق ظاهر می‌شوند. اگر آهنگ شما در نتایج برتر نیست، روی More Results ضربه بزنید.

اگر گوگل نتواند آهنگ را شناسایی کند، صفحه‌ای می‌بینید که می‌گوید Unable To Find Match. می‌توانید روی Try Again کلیک کنید تا دوباره به آن بپردازید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *