موبایل و تبلت

آپدیت MIUI 12.5 Enhanced Edition برای ردمی 9T و K40 گیمینگ ادیشن

شیائومی انتشار به‌روزرسانی MIUI 12.5 Enhanced Edition را برای دو دستگاه دیگر آغاز کرده است. این گوشی ها ردمی 9T و ردمی K40 گیمینگ ادیشن نام دارند. اولی در بازارهای بین المللی فروخته می شود، در حالی که دومی منحصر به چین است.

غول فناوری چینی شیائومی در حال آماده شدن برای رونمایی از MIUI 13 در روزهای آینده است. با این حال، هنوز چندین گوشی وجود دارد که هنوز به MIUI 12.5 Enhanced Edition ارتقا داده نشده اند. این به‌روزرسانی در حال حاضر برای انواع منطقه‌ای زیر از گوشی های هوشمند فهرست شده با شماره‌های ساخت ذکر شده منتشر می‌شود.

ردمی 9T:

  • گلوبال: V12.5.4.0.RJQMIXM
  • ترکیه: V12.5.2.0.RJQTRXM

ردمی K40 گیمینگ ادیشن:

  • چین: V12.5.12.0.RKJCNXM

مانند هر به روز رسانی نرم افزار OTA دیگری، آخرین به روز رسانی سیستم برای این گوشی ها نیز به صورت دسته ای عرضه می شود. بنابراین، دسترسی به هر کاربر ممکن است مدتی طول بکشد. همانطور که قبلا گفته شد، ردمی 9T در اصل در چین با نام ردمی نوت 9 4G شناخته می شود. این نسخه از گوشی قبلاً به روز رسانی را در چین دریافت کرده است.

در عین حال، نسخه‌ای که در هند به‌عنوان ردمی 9 پاور فروخته می‌شود، هنوز مانند سایر نسخه‌های منطقه‌ای ردمی 9T به‌روزرسانی دریافت نکرده است. از سوی دیگر، Redmi K40 Gaming Edition نیز در هند با نام پوکو F3 GT شناخته می شود. نسخه پوکو دستگاه باید در روزهای آینده به روز رسانی را دریافت کند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا