رپورتاژ آگهی

پاسخ به سولات پرکاربرد صاحبان گوشی های آیفون

تصور کنید که به یک سفر جاده ای می روید و باید فوراً ایمیل ارسال کنید یا یک اطلاعات مهم را به صورت آنلاین پیدا کنید. مطمئناً ، می توانید از تلفن همراه استفاده کنید ، اما آیا انجام این کار آسان است ؟ اگر بدون اتصال به اینترنت گیر کرده باشید ، چه کاری می توانید انجام دهید؟ شاید این کار که از نقطه اتصال در iPhone خود استفاده کنید در ابتدا کار ساده ای به نظر برسد. همان طور که می دانید با هات اسپات کردن  اتصال Wi-Fi تلفن هوشمند را به نقطه اتصال اینترنت تبدیل می کنید. در حقیقت این اجازه را می دهید تا سایر دستگاه ها با چند کلیک به کانون اتصال متصل شوند.

اگر متوجه شدید که هیچ گزینه Personal Hotspot در تنظیمات iPhone و iPad وجود ندارد و از خود می پرسید چرا گوشی ایفون هات اسپات نمیشه با شهراپل همراه شوید تا در ادامه این مطلب دلایل پیدا نشدن هات اسپات را برایتان بازگو نماید. iOS و iPadOS به شما امکان می دهد iPhone و iPad خود را به یک نقطه اتصال اینترنتی شخصی تبدیل کنید که می توانید با استفاده از Wi-Fi به آن متصل شوید. هر بار عالی کار می کند و لحظاتی وجود دارد که کار نمی کند. شما می توانید این مسائل را به راحتی عیب یابی کنید ، اما اگر ورودی Personal Hotspot به هیچ وجه در برنامه تنظیمات نمایش داده نشود ، چطور؟

هات اسپات آیفون 12 کجاست برای راه اندازی هات اسپات در iPhone یا iPad خود (Wi-Fi + Cellular) ، به Settings > Personal Hotspot > Allow Others to Join و فعال کردن آن بروید (اگر در تنظیمات Personal Hotspot را نمی بینید ، روی Settings, tap Cellular > Personal Hotspot) رمز عبور Wi-Fi را یادداشت کنید. منوی Wi-Fi را در دستگاهی که برای اتصال به اینترنت نیاز دارید باز کنید. به دنبال دستگاه iOS خود (مانند: iPhone) باشید ، آن را انتخاب کنید ، سپس گذرواژه ای را که در صفحه شخصی هات اسپات آیفون شما ظاهر می شود وارد کنید.

iPhone و iPad همچنین راه های متناوب برای اتصال با نقطه اتصال شما ، از جمله بلوتوث و اتصال مستقیم USB را ارائه می دهند. برای کارکردن این اتصالات ممکن است لازم باشد Maximize Compatibility را فعال کنید ، اما به خاطر داشته باشید که ممکن است کیفیت اتصال شما تحت تأثیر قرار گیرد. هنگامی که دستگاه ثانویه متصل شد ، اکنون باید بتوانید در اینترنت گشت و گذار کنید و داده های تلفن همراه را مصرف کنید. برای قطع ارتباط ، Personal Hotspot را در دستگاه iOS خود خاموش کنید.

درباره سلامت باتری آیفون چه می دانید ؟

باتری ها یکی از مهمترین اجزای تلفن همراه شما هستند زیرا به شما این امکان را می دهد تا از تلفن خود برای مدت زمان طولانی تر یا کوتاهتر استفاده کنید. اکثر مردم مطمئن نیستند که آیا باتری آیفون شما قابل تعویض است یا خیر. پاسخ این است که بله همه باتری های تلفن همراه قابل تعویض هستند ، اما می خواهیم شما را با معایب تعویض باتری ایفون آشنا کنیم آیا واقعا تعویض باتری معایب دارد ؟

توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد تغییر باتری به طور کامل تحقیق کنید و تصمیم گیری نمایید ، زیرا در صورت آسیب رسیدن به باتری آیفون، باتری منفجر می شود. آیا تعویض باتری باعث افزایش سرعت آیفون من می شود؟ به درستی تعویض باتری آیفون چه مزایا و معایبی دارد؟

هنگامی که باتری شما عملکرد خود را از دست داد ، راهی برای بهبود آن وجود ندارد ، فقط با تعویض آن. هنگام استفاده از حداکثر میزان مصرف باتری ، دو مرحله آسان وجود دارد. هنگام خرید تلفن یا باتری جدید ، باید مطمئن شوید که آن را فقط در مواقعی که به زیر 20 درصد برسد ، شارژ کنید و تا آنجا که ممکن است همیشه آن را تا 100 درصد شارژ کنید. هرگز تلفن خود را بیش از 10-12 ساعت روی شارژر نگذارید تا از شارژ بیش از حد و متورم شدن باتری جلوگیری کنید.

سلب مسئولیت: ایستگاه آی تی صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی بوده و سایت مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا