موبایل و تبلت

فناوری باتری جدید شیائومی، 10 درصد ظرفیت بیشتر و نظارت پیشرفته دارد

شیائومی با انتشار پستی در حساب ویبو، فناوری باتری جدیدی را فاش کرد که تیم تحقیق و توسعه روی آن کار کرده است و سال آینده در دسترس قرار خواهد گرفت. زبان چینی ترجمه شده توسط ماشین ممکن است کمی ضعیف باشد، اما با توجه به آنچه که ما جمع آوری کرده ایم، شیائومی توانسته محتوای سیلیکون داخل باتری را حدود 3 برابر افزایش دهد و منجر به ذخیره سازی ظرفیت کارآمدتر شده است.

در همان اندازه، باتری جدید می‌تواند حدود 10 درصد میلی‌آمپر ساعت بیشتری را در خود جای دهد و با یک بار شارژ، 100 دقیقه زمان کار اضافی را فراهم کند. فناوری بسته بندی نیز اصلاح شده که کارایی فضا را بیشتر بهبود بخشیده است. PCM (ماژول مدار حفاظتی) در زاویه 90 درجه قرار گرفته و دیگر صاف نمی باشد و در نهایت باعث صرفه جویی در فضا می شود.

علاوه بر این، شیائومی باتری جدید را به یک تراشه سنج سوخت مجهز کرده که بر الگوریتم‌های پیشرفته برای بهبود ایمنی و طول عمر سلول‌ها تکیه می‌کند و شارژ شبانه را نظارت می‌کند. این حالت شارژ بیش از حد را در زمانی که گوشی برای مدت طولانی به برق متصل است کاهش می دهد. برخی از کنترل دما با استفاده از سنسورهای اضافی نیز وجود دارد و همانطور که همه ما می دانیم، باتری های لیتیوم یونی گرما را چندان دوست ندارند. با این حال، ما نمی دانیم که شیائومی دقیقا چگونه می تواند دمای باتری را کنترل کند. اولین باتری های تولید انبوه از این نوع احتمالا در نیمه دوم سال آینده عرضه می شوند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا