تیم iFixit سال‌هاست که بخش مهمی از جامعه تعمیرات دستگاه‌های گوشی هوشمند بوده است و این شرکت می‌داند که گزارش در مورد قابلیت تعمیر دستگاه‌های جدید و ارائه مجموعه‌های ابزار برای افراد برای تعمیر گوشی‌های هوشمند خود در خانه چقدر مهم است.

در جدیدترین اطلاعیه، IFixit ابزارهای تعمیر دستگاه های سرفیس مایکروسافت را برای ارائه دهندگان خدمات مجاز مایکروسافت، مراکز تجربه مایکروسافت و مشتریان تجاری مایکروسافت در دسترس قرار می دهد. این متخصصان تعمیر می توانند ابزارهای خدمات مایکروسافت را مستقیماً از وب سایت تعمیرات فناوری خریداری کنند.

مایکروسافت تمام ابزارها، وزنه ها و لوازم جانبی را طراحی کرده است اما iFixit آنها را تولید خواهد کرد. این ابزارها برای چسباندن دقیق/ریباند چسب برای “مدل های انتخابی مایکروسافت سرفیس” استفاده می شوند و به همان روشی که با تمام قطعات و ابزارهای جایگزین آن انجام می شود، تحت کنترل کیفیت قرار می گیرند.

قاب باندینگ صفحه نمایش سرفیس و قاب Reboding برای سرفیس پرو 7 پلاس (2020)، سرفیس پرو 8 و پرو ایکس در دسترس هستند. پوشش باتری سرفیس (برای محافظت از قسمت های داخلی دستگاه در هنگام جداسازی استفاده می شود) سازگار با سرفیس لپ تاپ 3 ( 13.6 اینچی و 15 اینچی)، سرفیس لپ تاپ 4 (13.5 اینچی و 15 اینچی)، سرفیس لپ تاپ گو، سرفیس لپ تاپ SE و سرفیس لپ تاپ استودی هستند. حتی با همکاری مایکروسافت، iFixit همچنان اطلاعات تعمیرات رایگان DIY را برای دستگاه‌های سرفیس ارائه می‌کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *