اپل چندی قبل قابلیت SharePlay را در iOS، iPadOS و tvOS روی نسخه 15.1 فعال کرد. این ویژگی جدید اکنون توسط اپلیکیشن دیزنی پلاس که محل پخش آثار کلاسیک دیزنی، مارول، جنگ ستارگان و نشنال جئوگرافیک بوده، پذیرفته شده است.

با SharePlay حداکثر تا 32 نفر می توانند یک فیلم یا قسمت تلویزیونی را به طور همزمان در حین گفتگو در مورد آن از طریق فیس تایم تماشا کنند. البته، همه 32 مورد نیاز به اشتراک دارند، این راهی برای اشتراک‌گذاری حساب شما نیست. ظاهراً این با پروفایل های بچه‌ها هم کار نمی‌کند.

نکته مثبت این است که همه می توانند انتخاب کنند که به کدام استریم صوتی گوش دهند و آیا زیرنویس می خواهند. کنترل‌های پخش مشترک هستند، به این معنی که پیشرفت فیلم/نمایش همگام‌سازی می‌شود. قبل از آزمایش SharePlay مطمئن شوید که برنامه دیزنی پلاس به آخرین نسخه به روز شده است. این به‌روزرسانی درست به موقع برای تماشای Encanto (24 دسامبر) یا The Book of Boba Fett (29 دسامبر) همراه با دوستان و خانواده ارائه می‌شود.

توجه داشته باشید افراد خارج از اکوسیستم اپل می توانند از ویژگی مشابه GroupWatch ارائه شده توسط خود دیزنی پلاس استفاده کنند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *