موبایل و تبلت

انتشار آپدیت MIUI 12.5 Enhanced Edition برای می نوت 10 لایت

اگرچه این روزها بیشتر و بیشتر درباره MIUI 13 صحبت می شود، لدلیل ممکن است تا قبل از پایان سال جاری در چین عرضه شود، اما هنوز بسیاری از دستگاه‌های شیائومی یا ردمی یا پوکو وجود دارند که به‌روزرسانی‌های MIUI 12.5 Enhanced Edition، آخرین به‌روزرسانی MIUI 12.5 را دریافت نکرده‌اند.

امروز Mi Note 10 Lite سال گذشته فرصتی برای اجرای MIUI 12.5 Enhanced پیدا کرد. تاکنون فقط واحدهای “گلوبال” آن را دریافت می کنند، اما یک نکته در اینجا وجود دارد که در اصطلاح MIUI، واحدهای “جهانی” (کد نرم افزار: MI) اساساً آنهایی هستند که در چین، روسیه، هند، ترکیه یا اروپا فروخته نمی شوند. این بیشتر یک نام “بقیه جهان” است زیرا مناطق فوق همه نرم افزار سفارشی خود را دارند.

به هر حال، جدا از این، نسخه جدید نرم افزاری که در حال انتشار بوده، شماره V12.5.4.0.RFNMIXM و حجم 2.7 گیگابایت دانلود دارد. اگر یک واحد “گلوبال” دارید (بخش About را برای “MI” قبل از “XM” در شماره ساخت نرم افزار فعلی خود بررسی کنید)، اگر قبلاً اعلان به روز رسانی را دریافت نکرده اید، ضرری ندارد. برای بررسی دستی نسخه های جدید و می توانید این یکی را دریافت کنید.

طبق معمول، MIUI 12.5 Enhanced عملکرد بهتر، عمر باتری بیشتر، الگوریتم‌های جدید را با تخصیص کارآمدتر منابع به صورت پویا برای اطمینان از تجربه کلی راحت‌تر، مدیریت حافظه فوق‌العاده ظریف برای استفاده کارآمدتر از رم، مکانیسم‌های ذخیره‌سازی حساس جدید که تلفن شما را پاسخگو نگه می‌دارد، و همچنین بهبود سیستم اصلی را نوید می دهد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا