ال جی از نمایشگرهای UltraFine OLED Pro 4K برای سال 2022 رونمایی کرده است و علاوه بر مدل 31.5 اینچی، یک مانیتور 27 اینچی نیز دارد. مدل 2021 که تنها در مدل 31.5 اینچی موجود است، 3999 دلار قیمت دارد. اگرچه هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این دو مانیتور جدید منتشر نشده، اما انتظار می‌رود که عرضه آن‌ها از ژانویه 2022 آغاز شود. حدس زده می شود که مدل 27 اینچی می تواند قیمتی زیر 4000 دلار داشته باشد که مطمئناً برای بخشی از بازار قابل جذب است.

مانیتورهای ال‌جی پرو 4K OLED به دلیل نرخ تازه‌سازی پایین صفحه نمایش 60 هرتز، برای برنامه‌های بازی آماده نیستند، اگرچه هنوز به صراحت بیان نشده است. اگر نرخ تازه سازی صفحه نمایش 60 هرتز حفظ شود، استفاده از این صفحه نمایش ها برای تماشای فیلم یا تلویزیون نیز کمی سخت خواهد بود. مانیتورهای LG Pro OLED برای استفاده در محیط‌های روشن در طول روز یا محتوایی که شامل فعالیت صفحه نمایش با حرکت سریع است، طراحی نشده‌اند.

یکی از نکات کلیدی مانیتورهای LG Pro OLED این است که هنگام ویرایش فیلم یا عکس، ظاهر اصلی خود را حفظ می‌کنند. آنها همچنین دارای سنسورهای خود کالیبراسیون قابل جدا شدن و هودهای مانیتور هستند. برای تنظیم تنظیمات مانیتور می توان از نرم افزار LG Calibration Studio استفاده کرد. این مدل ها تنها چند ماه پس از اولین محموله های مدل 2021 در سپتامبر 2021 عرضه می شوند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *