هنگام استفاده از اپلیکیشن ویز برای مسیرهای رانندگی، برای اولین بار می‌توانید ببینید کجا ایستگاه های شارژ قرار دارد. اپلیکیشن ناوبری متعلق به گوگل در روز جمعه ویژگی های بیشتری را برای دارندگان خودروهای الکتریکی در آمریکا اضافه کرد.

به‌جای پمپ بنزین، اکنون می‌توانید ایستگاه‌های شارژ عمومی را در مسیر خود یا اطراف خود جستجو کنید. این درحالی است که افراد بیشتری خودروهای برقی می‌خرند، خودروسازان گزینه‌های الکتریکی بیشتری را به خط تولید اضافه می‌کنند و ایستگاه‌های شارژ بیشتری در نظر گرفته شده‌اند. ویز به عنوان بخشی از مشارکت با فولکس واگن، خودروساز آلمانی که اولین شاسی بلند الکتریکی خود، ID.4 را در ابتدای سال عرضه کرد، به طور فزاینده ای دوستدار خودروهای برقی می شود.

همچنین می‌توانید نماد خودروی خود را به یک EV تغییر دهید، شاید بهتر نشان دهد که چه چیزی در حال رانندگی هستید یا آرزو می‌کنید که رانندگی می‌کردید. VW ID.4 اکنون به عنوان یکی از نمادهای درایور موجود فهرست شده است (یا می توانید نماد پیکان پیش فرض را نگه دارید).

گوگل مپس و سایر برنامه‌ها مانند اپل مپس به شما امکان می‌دهند مکان های شارژر خودروهای برقی را در نزدیکی یا در یک مقصد خاص جستجو کنید. گوگل مپس شامل اطلاعات بیشتری درباره ایستگاه‌های شارژ است، مانند تعداد دوشاخه موجود یا مشغول. در برخی خودروهای الکتریکی ولوو و پول استار، گوگل مپس در سیستم اطلاعات سرگرمی تعبیه شده است و شامل برنامه ریزی سفر با توقف شارژ در طول مسیر شما می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *