موبایل و تبلت

سری گلکسی S22 با One UI 4.1 عرضه می شود

سامسونگ رابط کاربری سفارشی One UI 4.0 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 12 را معرفی و به‌روزرسانی جدید را برای گوشی‌های هوشمند پریمیوم خود از جمله گلکسی اس 21، گلکسی فولد 3 و غیره منتشر کرده است.

اکنون، طبق آخرین گزارش، این غول کره جنوبی در حال کار بر روی نسخه جدیدتر رابط کاربری سفارشی خود One UI 4.1 است که همراه با گوشی های سری گلکسی S22 سامسونگ عرضه خواهد شد. سامسونگ One UI 4.1، که انتظار می‌رود یک به‌روزرسانی کوچک باشد، از پیش روی مدل‌های گلکسی S22، S22 پلاس و S22 اولترا/نوت نصب شده است. گفته می شود که این شرکت آن را برای نسل قبلی گوشی های هوشمند سری اس نیز عرضه خواهد کرد.

به گفته یکی از مدیران انجمن پشتیبانی سامسونگ، این به‌روزرسانی برای گوشی‌های سری گلکسی اس 21 و سری گلکسی نوت 20 به زودی پس از اعلام رسمی یا انتشار نسخه جدید رابط کاربری One UI منتشر خواهد شد. در حال حاضر، وضعیت در دسترس بودن One UI 4.1 برای گوشی‌های سری گلکسی اس 20 و همچنین گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 ناشناخته باقی مانده است، اما ما انتظار داریم آنها به زودی پس از سری گلکسی اس 21 این به‌روزرسانی را دریافت کنند.

انتظار می‌رود گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی اس 22 سامسونگ در فوریه 2022، تنها یک ماه پس از عرضه رسمی گوشی هوشمند گلکسی S21 FE توسط شرکت کره‌جنوبی به بازار عرضه شوند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا