هواوی در جریان رویدادی از تلویزیون های هوشمند Smart Screen S و Smart Screen S Pro رونمایی کرده است. این دو مدل تلویزیون هوشمند در سه اندازه صفحه نمایش 55 اینچ ، 65 اینچ و 75 اینچ در دسترس هستند. سری Huawei Smart Screen S محدودیت های سخت افزار تلویزیون و نرم افزارهای به روزرسانی شده را از بین می برد و متعهد به دستیابی به تعاملات هوشمند، تجربه بین صفحه و IoT است.

از سوی دیگر سری Huawei Smart Screen S به دوربین هوش مصنوعی پاپ آپ مجهز است که از تماس ویدیویی با وضوح 1920 در 1080 پیکسل پشتیبانی می کند. این سری همچنین از قابلیت تماس با نمایشگر بزرگ به سایر تلویزیون ها و گوشی های هوشمند پشتیبانی می کند. عملکرد انتقال می تواند به سرعت ارتباط صاف روی تلفن همراه را به نمایشگر هوشمند تحت همان شبکه انتقال دهد و گفتگو و برقراری ارتباط راحت تر باشد.

در عین حال، پشتیبانی از نمایشگر هوشمند و ساعت کودک هواوی برای برقراری ارتباط روان (مدل پشتیبانی شده در حال حاضر: ساعت هوشمند کودکان هوشمند هواوی 4X) و پشتیبانی از تماس های صوتی، به طوری که افراد مسن و کودکان نیز می توانند بدون مانع چت کنند، نیز وجود داشته و از پردازش با وضوح فوق العاده تصاویر ویدئویی که توسط ساعت کودکان برگردانده شده پشتیبانی می کند و ثانیه SD به HD تبدیل می شود و تماس ویدیویی واضح تر است.

لازم به ذکر است که سری Huawei Smart Screen S همچنین از تماس های ویدئویی 45 دقیقه ای 4 طرفه رایگان پشتیبانی می کند. پس از 45 دقیقه، می توانید تعداد نامحدودی تماس مجدد را انتخاب کنید. کاربران می توانند از طریق صفحه نمایش های هوشمند، تلفن های همراه، رایانه های شخصی و سایر سری پایانه ها به تماس های ویدیویی چند جانبه بپیوندند، که راحت و سریع است و کل خانواده می توانند در هر زمان و هر مکان آزادانه گپ بزنند.

علاوه بر این، سری Huawei Smart Screen S همچنین یک عملکرد خانه داری از راه دور را نیز اضافه کرده است. هنگامی که صفحه خاموش یا روشن است، تلفن همراه می تواند از راه دور با دوربین نمایشگر تماس بگیرد تا وضعیت خانه را مشاهده کند، بنابراین مراقبت از خانواده همیشه آنلاین است. ارتقا عملکردهای سرگرمی بصری و شنیداری از ویژگی های برجسته سری S صفحه نمایش هوشمند هواوی است.

این سری دارای پنلی با نرخ رفرش ریت 120 هرتز بوده و طیف گسترده ای از رنگ 92 درصدی DCI-P3، محافظت از چشم ها با نور کم TUV Rheinland و فاقد گواهی سوسو زدن را ارائه می دهد. از نظر صوتی، سری Huawei Smart Screen S استاندارد صنعت سنتی را زیر پا می گذارد. این محصولات مجهز به 4 اسپیکر 10 وات، حفره های صدای بزرگ مستقل یک لیتری و دو بلندگویی 10 وات تمام دامنه و دو توییتر 10 وات با فرکانس بالا است. با استفاده از یک فناوری منحصر به فرد اختراع شده، فرکانس بالا و صدای انسان می توان با 8dB افزایش داد تا هنگام تماشای فیلم، گفتگوی شخصیت ها با وضوح بیشتری شنیده شود.

علاوه بر بهینه سازی و ارتقا کیفیت صدا و تصویر، سری تلویزیون های هوشمند هواوی، زمینه جدیدی از سرگرمی صفحه نمایش هوشمند را که مجهز به بازی های توزیع شده و عملکردهای K song صفحه نمایش هوشمند بوده، باز کرد. در این میان، بازی های توزیع شده از استفاده از تلفن های همراه برای جایگزینی گیم پد پشتیبانی می کنند. به عنوان مثال هنگام انجام بازی های اتومبیلرانی، کاربران می توانند با صفحه لمسی تلفن و سنسور جاذبه یا ژیروسکوپ کنترل کنند. این بازی بر روی یک صفحه نمایش هوشمند اجرا می شود و صفحه نمایش آن شفاف و روان است. یک تجربه همهجانبه بازی بیاورید.

به لحاظ قیمت گذاری، مدل 55 اینچی اسمارت اسکرین اس 60 هرتزی 503 دلار قیمت دارد و از 21 دسامبر در چین به فروش می رسد. علاوه بر این، مدل 65 اینچی هر دو مدل تلویزیون معمولی و پرو به ترتیب 763 دلار و 870 دلار قیمت دارد. همچنین نسخه مدل 75 اینچی هر دو تلویزیون اس و اس پرو به ترتیب 1068 دلار و 1221 دلار قیمت خواهند داشت.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *