شرکت Chuwi جدیدترین لپ تاپ خود را با نام مینی بوک ایکس روانه بازار کرده که مجهز به حفره ای برای وبکم است. این لپ تاپ از پردازنده نسل یازدهم اینتل سلرون N5100 (فرآیند 10 نانومتری، 4 هسته/4 رشته) استفاده می کند.

لپ تاپ مینی بوک ایکس ویرایش اسناد، تولید ویدیوی اولیه و بازی‌های مدرن را با افزایش کارایی انجام می‌دهد، در حالی که گرافیک نسل بعدی Intel UHD، رمزگشایی ویدیوهای 4K و مدیریت روان بازی‌های آنلاین را آسان می‌کند. مینی بوک ایکس به عنوان نسخه بهبودیافته و ارتقا یافته مینی بوک دارای صفحه نمایش 10.8 اینچی حفره‌دار با رزولوشن 2K رتینا، نسبت صفحه به بدنه 90 درصد و نسبت تصویر 16 به 10 است.

Chuwi حالت YOGA را نیز به میت بوک ایکس اضافه کرده و به آن عملکرد 2 در 1 لپ‌تاپ و تبلت و قابلیت جابه‌جایی سریع به جلو و عقب را می‌دهد. علاوه بر این، لپ تاپ جدید مجهز به 12 گیگابایت رم LPDDR4X و 512 گیگابایت حافظه SSD پرسرعت است که می تواند در عرض چند ثانیه راه‌اندازی شود، سریع‌تر به کار بپردازد و بدون مشکلی چند کار را انجام دهد.

همچنین به صورت استاندارد دارای رابط Type-C با امکانات کامل است و از شارژ سریع 45 واتی PD 2.0 و انتقال تصویر، صدا و داده پشتیبانی می کند. میت بوک ایکس با ویژگی‌های جدیدی مانند صفحه‌نمایش سوراخ‌دار، حالت یوگا و سایر مشخصات عالی، آماده است تا محبوبیت مینی بوک را افزایش دهد و UMPC‌های بسیار نازک و فوق‌العاده قدرتمند را به سطح جدیدی برساند. مینی بوک ایکس با قیمت تخمینی حدود 599 دلار به زودی عرضه می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *