نرم افزار و اینترنت

ابزار جدید گوگل Slides برای حاشیه نویسی در پرزنتیشن ها

گوگل ابزار جدیدی را برای Slides معرفی کرده که می تواند به شما کمک کند پرزنتیشن های خود را تعاملی تر کنید و توجه مخاطبان خود را حفظ کنید. ویژگی جدید، یک ابزار قلم بوده که به شما امکان می‌دهد همزمان روی یک اسلاید بنویسید، بنابراین می‌توانید چهره‌های کلیدی را محاصره کنید، فلش بکشید، زیر اطلاعات مهم خط بکشید و در وسط جلسه یا گزارش، به طور کلی هر چیزی را که می خواهید در ارائه خط خطی کنید.

در حالی که Slides مدت‌هاست که توانایی تبدیل فلش ماوس را به نشانگر لیزری داشته است، شما باید یک ابزار شخص ثالث را دانلود می‌کردید تا بتوانید در وسط ارائه، حاشیه‌نویسی کنید. ابزار قلم جدید Slides در برنامه تعبیه شده و نیازی به دانلود هیچ چیز اضافی نیست. برای دسترسی به آن، باید فایل خود را در حالت نمایش اسلاید باز کنید و سپس ماوس را روی سمت چپ پایین قرار دهید تا منوی سه نقطه را ببینید.

از آن منو، گزینه ای را خواهید دید که عبارت “Turn on the pen” است. می‌توانید رنگ قلمی را که می‌خواهید استفاده کنید – سیاه، قرمز، آبی یا سبز – از پانلی که نشان داده می‌شود انتخاب کنید، و همچنین می‌توانید به راحتی آن را از همان مکان خاموش کنید. اگر می خواهید آنچه را که نوشته اید پاک کنید، فقط باید از قلم به ابزار پاک کن در گوشه پایین سمت چپ سوئیچ کنید.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا