گجت و پوشیدنی

معرفی شیائومی بادز 3 با قابلیت حذف نویز فعال

سری شیائومی 12 ساعاتی قبل در چین (28 دسامبر 2021) معرفی شد. در کنار خط تولید گوشی های پرچمدار، این شرکت تعدادی از محصولات جدید را نیز رونمایی کرد. یکی از این محصولات جدید، شیائومی بادز 3 بود، که جدیدترین هدفون تمام بیسیم این شرکت است.

بادز 3 جدید مدل پایه در این سری است و نوع پرو در اوایل امسال عرضه شد. مشابه مدل پرو، نسخه معمولی نیز تا 40 دسی بل حذف نویز فعال را همراه با پشتیبانی از صدای HiFi ارائه می دهد. جدیدترین هدفون TWS شیائومی همچنین دارای کنترل لمسی حساس به فشار است و می تواند همزمان به دو دستگاه متصل شود.

قابل ذکر است که بادز 3 در صورت جفت شدن با کیس شارژ می تواند تا 32 ساعت کار کند، در حالی که با یک بار شارژ کامل تنها 7 ساعت از هدفون می توان استفاده کرد. وزن هر گوشی تنها 4.6 گرم بوده و مجهز به یک درایور دینامیک مغناطیسی دوگانه است که آن را قادر می سازد صدای HiFi را ارائه دهد.

برای حذف نویز، از سه حالت ANC پشتیبانی می کنند که کاربران می توانند بسته به سناریو انتخاب کنند. شیائومی بادز 3 با قیمت 499 یوان (تقریباً 78 دلار) در چین در دسترس خواهد بود اما با قیمت پایه 449 یوان (تقریبا 70 دلار) به فروش می رسد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا