انکر جدیدترین ایربادز تناسب اندام خود را با نام Soundcore Sport X10 عرضه کرده است. این یک جفت هدفون متمرکز بر تناسب اندام با طراحی قلاب گوش گردان است که صدای عالی را تضمین می کند. Soundcore X10 حدود 79 دلار قیمت دارد و صدای خروجی باس به جلو را هنگام حضور در باشگاه ارائه می دهد.

Anker Soundcore Sport X10 دارای رتبه IPX7 برای مقاومت در برابر تعریق و آب است. خروجی باس جامد و عمر باتری تا 32 ساعت (شامل جعبه شارژ) ارائه می دهد. رتبه IPX7 موجود بدان معناست که عرق یا آبی که در حین تمرین می‌گیرید، تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد. هدفون های Soundcore Sport X10 در حال حاضر در رنگ های سیاه یا سفید موجود است. انکر می‌گوید یک رنگ قرمز بعداً عرضه خواهد شد. طراحی قلاب گوش به کاربر این امکان را می دهد که زاویه پوشیدن را برای قرار دادن راحت تر و ایمن تر روی گوش ها تنظیم کند.

این از افتادن هدفون در حین تمرینات شدید جلوگیری می کند. وزن هر هدفون فقط 4.4 گرم است که X10 را در میان سبک ترین ها در این زمینه قرار می دهد. ایربادز Soundcore X10 همچنین می توانند با استفاده از اپلیکیشن موبایل با انتخاب از بین 20 ایستگاه از پیش تنظیم EQ، بر روی خروجی باس پیش فرض اداره  کنند. آنها برای کمک به ارائه موسیقی واضح در خارج از منزل، حذف نویز هیبریدی را ارائه می دهند. همچنین یک حالت شفافیت برای کمک به تقویت نویز محیطی در صورت نیاز ارائه می دهد. Soundcore X10 از شارژ بی سیم و تشخیص در گوش در میان سایر ویژگی ها پشتیبانی می کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *