فناوری PerfectFill که مدت‌ها پیش از Kohler تبلیغ می‌شد سرانجام به طور رسمی به نمایش گذاشته شد. این شرکت در نمایشگاه CES 2022 این هفته فناوری حمام هوشمند خود را معرفی کرد که به شما امکان می‌دهد وان حمام را با یک فرمان صوتی ساده پر کنید. بنابراین، اگر مشغول پختن شام هستید و می‌خواهید حمام بچه‌ها را انجام دهید، می‌توانید فقط اجرای یک دستور از الکسا یا گوگل بخواهید که حمام را برای شما پر کند.

PerfectFill شامل کیت تخلیه و شیر دیجیتالی است که با هم کار می کنند تا حمام را به دما و عمق دلخواه شما بکشانند. زمان حمام را می توان با برنامه Kohler Konnect و همچنین از طریق صدا کنترل کرد، و این گزینه برای برنامه ریزی تا 10 زمان مختلف حمام وجود دارد، بنابراین همه افراد در خانه می توانند آن را به روش خود انجام دهند (حتی Fido).

PerfectFill علاوه بر پر کردن وان حمام، می تواند آن را با یک فرمان صوتی یا برنامه نیز تخلیه کند. هر چند تمام این کنترل برای شما هزینه خواهد داشت. قیمت پایه این فناوری که از 2700 دلار شروع شده، شامل فواره زدن اب و حمام کوهلر سازگار نمی باشد. همچنین نیاز به نصب حرفه ای داشته و در سال 2022 برای سفارش در دسترس خواهد بود.

اگر این فناوری برای زمان حمام شما کافی نیست، Stillness Bath این شرکت که سال گذشته در نمایشگاه CES به نمایش درآمد، در سال 2022 برای خرید در دسترس خواهد بود. به گفته کوهلر، تجربه حمام هوشمند از 8000 دلار شروع می‌شود و فناوری PerfectFill را در یک وان حمام هوشمند ترکیب می‌کند که آب، نور، مه و عطر را ترکیب می‌کند تا «تجربه‌ای شبیه آبگرم در خانه» ایجاد کند. کل سیستم توسط برنامه Kohler Konnect کنترل می شود و حمام مستقل 8000 دلاری در سه ماهه اول 2022 در دسترس خواهد بود.

برای کنترل بیشتر آب بدون دست، کوهلر همچنین یک شیر آب آشپزخانه را معرفی می کند که از سقف آویزان است و توسط یک لوله بلوتوث ضد آب با باتری کنترل می شود. Purist Suspend را می توان با کنترل از راه دور پوک شکل برای روشن و خاموش کردن شیر و تنظیم دما عمل کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *