اگر تا به حال در حین آماده شدن برای کار به موسیقی گوش داده اید، ممکن است از آینه صوتی جدید ICON.AI قدردانی کنید که این هفته در CES 2022 معرفی شد و جایزه نوآوری را دریافت کرد. همانطور که از نام آن پیداست، SOUND MIRROR هم یک آینه تمام اندازه حمام و هم بلندگوی هوشمند است، یا همانطور که ICON.AI آن را “آینه آکوستیک” می نامد.

این آینه که در طرح دایره یا نعل اسبی موجود است، مانند یک آینه بزرگ و سنتی به نظر می رسد، اما یک چهارم پایین آینه را اسپیکر بزرگ اشغال کرده است. آینه هوشمند شرکت ICON.AI طوری طراحی شده تا بدون دست استفاده شود. شما آن را به وای فای منزل خود وصل می کنید و از خدمات Alexa Voice برای درخواست موسیقی از سرویس های استریم مورد علاقه خود (با فرض داشتن اشتراک)، دسترسی به پادکست ها، بررسی اخبار، آب و هوا یا تنظیم آلارم استفاده می کنید.

همچنین می توانید از آن برای کنترل سایر دستگاه های هوشمند خانه خود استفاده کنید. ممکن است زمان خوبی برای نصب یک جفت چراغ هوشمند در دو طرف آینه حمام باشد. این آینه همچنین با بلوتوث سازگار است و به شما امکان می دهد موسیقی را مستقیماً از گوشی خود به دستگاه بفرستید. شما لازم نیست نگران این همه مدار ظریف در حمام مرطوب و گل آلود خود باشید. SOUND MIRROR دارای استاندارد IPX6 است که آن را عملا ضد آب می کند.

ICON.AI به سختی اولین شرکتی است که آینه ها را با هوش مصنوعی ادغام می کند. چند سال پیش در نمایشگاه CES 2018، کوهلر خطی از محصولات حمام هوشمند را معرفی کرد که شامل آینه روشنایی صوتی Verdera بود. این به شما امکان می دهد از الکسا برای کنترل چراغ های آینه و سایر دستگاه های هوشمند در خانه استفاده کنید. ICON.AI ممکن است فرصتی را از دست داده باشد، بدون اینکه نورهای آینه خود را در بر بگیرد.

SOUND MIRROR که در چهار رنگ مختلف (طلایی، کروم، مشکی مات و سفید مات) عرضه می‌شود، از روند رو به رشد فناوری پیروی می‌کند که شبیه یا یکپارچه‌سازی با اثاثیه منزل است. ایده این است که فناوری می تواند در پس زمینه ترکیب شود. آینه هوشمند فعال با صدا همچنین می تواند در اتاق نشیمن، اتاقک یا هتل یا رستوران شما آویزان شود. در مورد کیفیت صدا، ICON.AI قول “صدایی با کیفیت بالا و تاثیرگذار” را می دهد، اما هیچ جزئیاتی در مورد درایورها، توییترها یا ساب ووفرها ارائه نداده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *