نمایشگاه CES همیشه لحظه ای است که شرکت ها تعهد خود را به دلایل زیست محیطی تکرار می کنند و آخرین محصولات و بسته بندی های کارآمدتر خود را در بوق و کرنا می کنند. سامسونگ پس از معرفی کنترل از راه دور اکو مجهز به انرژی خورشیدی برای تلویزیون های 2021 خود، دوباره با نسخه جدیدی بازگشته که با یک ترفند بسیار جذاب همراه است.

مانند کنترل قبلی Eco Remote، این دستگاه را می توان با انرژی خورشیدی شارژ کرد، اما سامسونگ قابلیت RF Harvesting را نیز اضافه کرده که به کنترل از راه دور اجازه می دهد با جمع آوری امواج رادیویی روترها و تبدیل آنها به انرژی، شارژ خود را حفظ کند. شما این را در بسیاری از ابزارها نمی بینید – بیشتر به این دلیل که واقعاً فقط برای دستگاه های کم مصرف عملی است. اما مطمئناً ریموت ها در این دسته قرار می گیرند.

به غیر از گزینه جدید برداشت RF، کنترل Eco Remote را می توان از طریق نور بیرونی و داخلی یا (برای سریع ترین نتایج) از طریق USB-C شارژ کرد. سامسونگ می‌گوید امسال مدل سفید رنگی از ریموت کنترل را معرفی می‌کند که به گفته این شرکت برای تکمیل بهتر تلویزیون‌های لایف استایل خود مانند The Frame، Serif و Sero است.

مانند ریموت اصلی، هدف در اینجا حذف باتری های AAA است. سامسونگ قبلاً تخمین زده بود که تغییر به ریموت کنترل با انرژی خورشیدی می تواند از 99 میلیون باتری دور انداخته شده در طول هفت سال جلوگیری کند. همچنین راه‌های دیگری برای خود شارژ کردن باتری داخلی مانند «بهره‌گیری از انرژی جنبشی ایجاد شده در هنگام تکان دادن کنترل از راه دور» و «استفاده از انرژی ارتعاشی که هنگام دریافت صداها توسط میکروفون ایجاد می‌شود» را بررسی کرده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *