سامسونگ در حال بازسازی رابط کاربری تلویزیون خود است و به دنبال این است که بسیاری از نیازهای بازی شما را در یک مکان جمع آوری کند. از طریق Gaming Hub، می‌توانید بازی‌های کنسول را مستقیماً از صفحه‌های اصلی تلویزیون فعال کنید تا بتوانید کمی سریع‌تر شروع به استریم آنها کنید.

علاوه بر این، می‌توانید از این هاب به سرویس استریم بازی جدید سامسونگ دسترسی داشته باشید. این شرکت آخرین ضربه خود را در بازی های ابری در ماه اکتبر منتشر کرد. می‌توانید کنترلرها و هدست‌های شخص ثالث را به تلویزیون‌های سازگار متصل کنید، بنابراین ممکن است نیازی به برداشتن سخت‌افزار اضافی برای اجرای بازی‌های روی پلتفرم نداشته باشید.

بر اساس تصویری که سامسونگ به اشتراک گذاشته است، بازیکنان می‌توانند از این هاب به سایر خدمات استریم مانند انویدیا GeForce Now، گوگل استادیا و پلتفرم بازی رایانه شخصی Utomik دسترسی داشته باشند. مایکروسافت در E3 سال گذشته اعلام کرد که یک برنامه تلویزیون هوشمند برای Xbox Game Pass در راه است، بنابراین ممکن است زمانی در Gaming Hub قرار بگیرد.

این هاب با کمک فناوری AI Gaming Hub سامسونگ، توصیه‌های بازی‌سازی شده را ارائه می‌کند. با نوار بازی جدید، می‌توانید جنبه‌هایی از تجربه خود، مانند تصاویر و تنظیمات را شخصی‌سازی کنید. با استفاده از Zoom In Mode، می توانید نگاه دقیق تری به قسمت های مختلف صفحه مانند یک نقشه کوچک یا مدخل ژورنال بیندازید. در همین حال، نمایش چندگانه فوق عریض به شما امکان می‌دهد تا مروری بر قسمتی که ممکن است با آن مشکل دارید – مشابه کارت‌های فعالیت PS5 – در کنار بازی تماشا کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *