صوتی و تصویری

معرفی سیستم صوتی سونی HT-AX7 با قابلیت حمل و صدای فضایی

وقتی به سیستم‌های استریو صدای فراگیر واقعی فکر می‌کنید، کارهای دست و پا گیر چند بلندگو را تصور می‌کنید که راه‌اندازی آن تمام روز طول می‌کشد. سونی ممکن است به تازگی این مفهوم را با سیستم سینمای قابل حمل HT-AX7 خود که با نقشه برداری صدای فضایی 360 تکمیل شده، تغییر داده باشد. نکته مهم در اینجا این است که بلندگوها قابل جدا شدن هستند و کل سیستم را می توان به راحتی از اتاقی به اتاق دیگر بدون مراجعه به کایروپراکتیک منتقل کرد.

این سیستم از فناوری نقشه برداری صدای فضایی اختصاصی شرکت برای ایجاد بلندگوهای فانتوم در جلو، عقب و بالای سر استفاده می کند. این منابع صوتی با سه بلندگوی جداشدنی و کاملا قابل حمل ادغام می شوند و شنوندگان را در یک “کره حباب مانند” از صدای فضایی محصور می کنند. این سیستم طوری طراحی شده است که هر کسی بتواند آن را راه اندازی کند، بنابراین نیازی به نصب خاصی از هر نوع نیست.

فراتر از فرم فاکتور قابل حمل، سیستم HT-AX7 از یک الگوریتم بلادرنگ برای ارتقاء صدای استریو به صدای فراگیر سه بعدی استفاده می کند. همچنین می‌توانید این ویژگی را برای تنوع «صدای پر کردن اتاق» از هم جدا کنید. همه بلندگوهای مرتبط بی سیم هستند و به طور خودکار با یکدیگر همگام سازی می شوند و روند نصب را آسان تر می کنند. این یک سیستم استریو است که در سال 2023 منتشر شد، بنابراین یک برنامه برای ایجاد تنظیمات صدا و میدان فضایی نیز وجود دارد.

همچنین بلندگوهای بی سیم با هر بار شارژ 30 ساعت قابل استفاده بوده و قابلیت شارژ سریع دارند. این اسپیکرها دارای بلوتوث هستند، بنابراین شما به تلویزیون وابسته نیستید، که با تنظیمات سینمای خانگی سنتی است. قیمت سیستم سینمای خانگی HT-AX7 سونی 500 دلار است و در حال حاضر برای پیش خرید در دسترس است.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا