سونی فکر می‌کند که می‌داند چگونه با جدیدترین تلویزیون‌های OLED و مینی ال‌ای‌دی رقبای خود مقابله کند: کمی هوشمندی اضافه کند. تلویزیون‌های OLED 4K سری A 2022، به‌علاوه مدل‌های mini-LED و LCD پایه Z- (8K) و سری X (4K)، می‌توانند از دوربین Bravia Cam جدید («برآمدگی» نشان داده شده در بالا) برای چت ویدیویی، کنترل ژست و حتی بهینه سازی کیفیت تصویر و صدا استفاده کنند.

آنها می توانند روشنایی، تاکید صدا و تعادل صدا را بر اساس فاصله و جهت دید شما تغییر دهند. همچنین می‌توانید هنگام خروج از اتاق، تصویر را کم‌نور کنید، یا زمانی که بچه‌هایتان خیلی به صفحه نمایش نزدیک می‌شوند، هشداری را نمایش دهد. این دوربین با مدل های پرچمدار A95K و Z9K همراه است و برای سایر مجموعه های 2022 سونی اختیاری است. برای باز کردن قفل بیشتر از چت ویدیویی، به یک به‌روزرسانی فریمور نیاز دارید، اما شرکت نگفته است که چه زمانی ممکن است برسد. سونی از نگرانی های حریم خصوصی آگاه بوده و یک سوئیچ سخت افزاری برای غیرفعال کردن دوربین وجود دارد و نه دوربین و نه تلویزیون اطلاعات خصوصی را ذخیره نمی کنند. می توانید هر گونه داده موقعیتی را از طریق منوی تلویزیون حذف کنید.

تلویزیون های جدید کیفیت تصویر و صدا را چه دوربین وجود داشته باشد یا نه، بهبود می بخشند. A95K از یک پنل OLED کوانتومی جدید برای بازتولید طیف رنگی بزرگتر در زوایای دید وسیع‌تر استفاده می‌کند، در حالی که Z9K و X95K نور پس‌زمینه هوشمندتری دارند که شکوفایی نور مشخصه mini-LED را بدون کاهش روشنایی کاهش می‌دهد. حالت کالیبره تطبیقی Netflix خروجی را بر اساس نور محیط تنظیم می کند، در حالی که حالت کالیبره شده Bravia Core کیفیت را برای مطابقت با “دید اصلی” کارگردان تغییر می دهد.

ادغام دقیقی با سایر محصولات سونی وجود دارد – آنها می توانند با ساندبارها و اسپیکرهای سطح بالاتر هماهنگ شوند (بلندگوهای داخلی نیز غنی تر هستند)، در حالی که دارندگان پلی استیشن 5 می توانند از تغییر حالت تصویر خودکار و همچنین نقشه برداری خودکار صدای HDR استفاده کنند. سایر پیشرفت‌ها عبارتند از تغییر به رابط یکپارچه و رسانه محور Google TV و کنترل‌های کوچکتر و ساده‌تر که نور پس‌زمینه و ویژگی Find-My-Remote را اضافه می‌کنند. کاربردهای A95K همچنین دارای پایه‌ای است که می‌تواند در جلو یا عقب قرار گیرد تا با محیط تماشای شما سازگار باشد.

سونی قیمت و تاریخ ارسال را تا بهار اعلام نمی کند، اما از یک استراتژی اندازه آشنا استفاده می کند. Z9K به طور شگفت‌انگیزی به اندازه‌های 75 و 85 اینچی سازگار با 8K محدود می‌شود، در حالی که A95K با انواع 55 و 65 اینچی در جایگاه خوبی قرار دارد. A90K برای میزهای گیمرها و اتاق های خوابگاه با اندازه های 42 و 48 اینچی (و پایه اختیاری موقعیت بالا) ساخته شده است، در حالی که A80K “ورودی” با پنل های 55، 65 و 77 اینچی مطابق با جریان اصلی است. X95K در سایزهای 65، 75 و 85 اینچی عرضه می‌شود، در حالی که آرایه کامل LED-lit X90K در نسخه‌های 55، 65، 75 و 85 اینچی عرضه می‌شود. X80K و X85K دارای نور پس‌زمینه مستقیم LED هستند، اما در طیف وسیعی از اندازه‌ها از 43 اینچ تا 85 اینچ در دسترس هستند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *