لنوو یک ساعت هوشمند جدید دارد و برخلاف مدل‌های قبلی خود، ساعت هوشمند به‌روزرسانی شده Essential به جای دستیار گوگل با الکسا عرضه می‌شود – اساساً آن را تبدیل به ساعت هوشمند Echo Dot می‌کند. بیشتر تغییرات عمده در ساعت مربوط به این است که لنوو باتون را به الکسا می‌سپارد، اما هنوز هم تغییرات کوچک‌تری وجود دارد که قابل ذکر است.

همچنان می‌توانید زنگ هشدار، تایمر و یادآوری تنظیم کنید و همچنین خانه هوشمند خود را با دستگاه کنترل کنید. هر محصولی که با الکسا سازگار باشد با Smart Clock Essential نیز کار خواهد کرد. علاوه بر این، می‌توانید صدا را از آمازون موزیک و دیگر پلتفرم‌های استریم پخش کنید، که ساعت هوشمند آن را از بلندگوی 3 واتی پخش می‌کند، مشخصاتی که نسبت به مدل قبلی بدون تغییر باقی مانده است.

قاب پارچه‌ای که دور صفحه ساعت LED می‌پیچد نسبت به مدل قبلی خود برجسته‌تر است، زیرا زیر صفحه کشیده می‌شود و وقتی به ساعت نگاه می‌کنید قابل مشاهده است. همچنین کمی طراحی شیب دار دارد، شبیه به روشی که کیس های Echo Show و Meta Portal در زاویه قرار گرفته اند. جدای از آن، صفحه ساعت LCD تقسیم‌بندی شده همچنان آب و هوا و زمان را نمایش می‌دهد. با توجه به ویدیوی نمایشی لنوو، نمایشگر همچنین انیمیشن‌های اولیه را هنگامی که از الکسا درخواست می‌کنید نشان می‌دهد – قابلیتی که مدل قدیمی‌تر دستیار گوگل ارائه نمی‌کرد.

می‌توانید روی دستگاه ضربه بزنید تا زنگ هشدار را حذف کنید (چیزی که در مدل قبلی خیلی عالی کار نمی‌کرد)، و همچنین دارای یک پورت USB است تا بتوانید تلفن یا سایر دستگاه‌های خود را شارژ کنید. لنوو خاطرنشان می‌کند که مانند مدل قدیمی‌تر، ساعت هوشمند جدید دارای دوربین نیست و همچنین دارای یک سوئیچ برای بی‌صدا کردن میکروفون است. علاوه بر ساعت هوشمند جدید Essential، لنوو همچنین قاب هوشمند خود را با به روز رسانی که لنوو می گوید در سه ماهه اول سال 2022 عرضه خواهد شد، به روز می کند. ساعت هوشمند لنوو اسنشال 59.99 دلار قیمت دارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *