با برگزاری نمایشگاه CES 2022، شرکت های مختلف آخرین نوآوری ها و پیشرفت های خود را در فناوری ها به نمایش گذاشته اند. سامسونگ یکی از این برندها است و در حال حاضر تعدادی از محصولات جدید مانند تلویزیون را در این رویداد بزرگ رونمایی کرده است. در حال حاضر، این شرکت یک مانیتور منحنی جدید را نیز معرفی کرده است که زیباست!

مانیتور جدید مورد بحث، مدل 55 اینچی Odyssey Ark غول فناوری کره جنوبی است. در طی معرفی نمایشگاه CES 2022، این شرکت فاش کرد که نسبت تصویر 16:9 دارد و به لطف ویژگی های آن، برای استفاده به صورت عمودی و افقی نیز طراحی شده است. علاوه بر این، مانیتور منحنی همچنین دارای عملکرد صفحه نمایش قابل تطبیق چند نمای جدید است که به کاربران امکان می دهد اندازه صفحه را به محتوای نمایش داده شده تغییر دهند.

به عبارت دیگر، می تواند بر اساس فیلم یا بازی ویدیویی در حال انجام تغییر کند. متأسفانه سامسونگ جزئیات دقیق تری در مورد مانیتوری که شبیه هلال ماه است فاش نکرده است. بنابراین، ما هیچ اطلاعاتی در مورد پنل، وضوح صفحه نمایش، نرخ تازه سازی و سایر جزئیات کلیدی آن نداریم. اما با توجه به آنچه که می توانیم مشاهده کنیم، احتمالاً حرفه ای ها و گیمرها را هدف گرفته است. این شرکت افزود که Odyssey Ark 55 اینچی در نیمه دوم سال جاری در ایالات متحده به فروش می رسد. با این حال، در دسترس بودن برای هیچ منطقه دیگری را فاش نکرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *