موبایل و تبلت

تبلت Home Hub سامسونگ مخصوص کنترل لوازم هوشمند خانه

حضور سامسونگ در CES با عرضه گلکسی S21 FE که مدت ها در انتظارش بود به پایان نرسید. روز سه شنبه، این شرکت روی صحنه رفت تا آخرین تلاش های خود را در فضای خانه هوشمند و SmartThings، اکوسیستم متصل سامسونگ، معرفی کند. در حالی که این شرکت تعداد زیادی از محصولات خانه هوشمند مانند لوازم خانگی Bespoke را ارائه کرد، از صفحه نمایش Home Hub جدید برای کنترل و نظارت بر دستگاه ها نیز رونمایی کرد.

در نگاه اول، هوم هاب سامسونگ فقط یک تبلت با داک است، اما واقعاً بسیار کمتر از آن است، و به نظر می‌رسد که موضوع همین باشد. Home Hub یک صفحه نمایش اختصاصی است که دسترسی و استفاده از تمام کنترل های خانه هوشمند شما را آسان می کند. این رابط با برنامه SmartThings سامسونگ یکسان است و دارای تب هایی برای دسترسی به دستگاه ها، اتوماسیون، موارد دلخواه و خدمات مختلف SmartThings است.

سامسونگ اطلاعات زیادی درباره این دستگاه منتشر نکرده اما می‌گوید Home Hub طراحی شده تا مدیریت لوازم هوشمند را آسان‌تر کند. این محصول برخلاف نمونه‌های مشابه از جمله آمازون اکو شو 15، کاربردهای متنوعی ندارد و بر فرمان‌های صوتی متکی نیست. سامسونگ با هوم هاب یک هدف مشخص را دنبال کرده و به نظر می‌رسد که در این زمینه موفق بوده است. متأسفانه، هوم هاب تنها در سال جاری در کره در دسترس خواهد بود و هنوز برنامه‌ای برای عرضه جهانی آن وجود ندارد.

با این حال، سامسونگ همچنین در حال انجام اقداماتی برای گسترش فناوری SmartThings Hub با ادغام بیشتر آن در دستگاه های خود است. این امر به تلویزیون‌ها، نمایشگرها و حتی یخچال‌های سامسونگ این امکان را می‌دهد تا به عنوان SmartThings Hub برای اتصال و کنترل دستگاه‌های دیگر در خانه شما عمل کنند. این قابلیت‌ها برای محصولات منتخب سامسونگ در طول سال جاری ارائه خواهند شد.

منبع
androidcentral
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا