برند Realme TechLife DIZO امروز جدیدترین لوازم جانبی هوشمند خود را با برند جدید Watch R و Buds Z Pro معرفی کرد. Watch R با صفحه نمایش 1.3 اینچی AMOLED دایره ای با وضوح 360×360 پیکسل و روشنایی 550 نیت عرضه می شود. عملکرد همیشه در صفحه نمایش، بیش از 150 واچ فیس و ردیابی فعالیت برای 110 حالت ورزشی را دریافت می کنید.

این ساعت دارای فریم فلزی و ضد آب 5ATM است. همچنین از پایش 24 ساعته ضربان قلب، مانیتور SpO2 و ردیابی خواب، عمر باتری 12 روزه با استفاده معمولی و 60 روز زمان آماده به کار برخوردار هستید. شارژ کامل باید حدود 2 ساعت طول بکشد و از طریق بلوتوث با گوشی جفت می شود. Dizo Watch R با قیمت 47 دلار عرضه می شود.

DIZO Buds Z Pro حذف فعال نویز را از طریق سیستم 3 میکروفونی، تا 25 ساعت دوام باتری ترکیبی و در رنگ‌های مشکی و آبی ارائه می‌کند. ایربادز جدید صداها را از طریق درایورهای دینامیک 10 میلی متری پخش کرده و از الگوریتم Bass Boost+ DIZO برای صداهای غنی تر استفاده می کند.

قسمت‌های بالای گوشی ها به لمس حساس هستند و پخش موسیقی و همچنین جابجایی بین حالت‌های ANC و محیط را کنترل می‌کنند. شارژرهای کیس هدفون از طریق USB-C و یک گزینه شارژ سریع وجود دارد که با شارژ سریع ده دقیقه ای دو ساعت دوام شما را تامین می کند. جوانه ها ضد پاشش IPX4 هستند. DIZO Buds Z Pro با قیمت 30 دلار به فروش می رسد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *