نمایشگاه CES 2022 شاهد انبوهی از اعلامیه های کامپیوتر بودیم. شرکت CyberPowerPC پیش از این یک کیس کامپیوتر منحصر به فرد KINETIC ارائه کرده بود، اما بار دیگر به صحنه آمد تا سری جدیدی از لپ تاپ های گیمینگ را که اواخر امسال وارد بازار می‌شوند، معرفی کند. سری Tracer VI Edge Pro Liquid Cool یک نام طولانی را با بهترین سخت افزار بازی انویدیا و اینتل، شامل نسل دوازدهم 14 هسته ای Core i9 با راهکار خنک کننده منحصر به فرد ترکیب می کند.

ادعای شهرت این لپ‌تاپ‌ها یک مخزن خارجی است که می‌توان آن را به سرعت از پشت وصل یا جدا کرد تا خنک‌کننده مایع فعال را در هر نقطه ارائه کند. این امر با لوله‌های حرارتی داخلی خنک‌شده با مایع ترکیب می‌شود تا عملکرد حرارتی بیشتری را نسبت به آنچه که در غیر این صورت ممکن بود، ارائه دهد.

طبق گفته CyberPowerPC، لپ‌تاپ‌های گیمینگ معمولی می‌توانند از 87 درجه سانتی‌گراد فراتر رفته و در هنگام بارگذاری زیاد مانند بازی، صدای فن را تا 48 دسی‌بل‌آی تولید کنند، اما راه‌حل ابتکاری خنک‌کننده مایع آن می‌تواند این اعداد را به ترتیب به 62 و 35 کاهش دهد. هنوز باید دید که خنک کننده مایع خارجی در عمل چقدر موثر است.

اولین لپ تاپ این سری دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی QHD LED با رزولوشن 1440p و نرخ تازه سازی مناسب 240 هرتز است. در بخش پردازش و گرافیک، این لپ تاپ از پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i9-12900HK و کارت گرافیک انویدیا GeForce RTX 30-series استفاده می کند. در جاهای دیگر تا 64 گیگابایت سریع‌ترین رم DDR5، فضای ذخیره‌سازی SSD قابل ارتقا فراوان، صفحه‌کلید مکانیکی RGB با نور پس‌زمینه جداگانه و باتری واقعاً عظیم 93.48 وات ساعتی را مشاهده می‌کنید.

تاریخ عرضه هنوز در دسترس نیست، اما لپ‌تاپ‌های جدید CyperPowerPC Tracer VI احتمالا در اوایل سال 2022 وارد بازار شده و قیمت آن از 2699 دلار شروع می‌شوند. سخت افزار موجود در داخل به طور غیرقابل انکاری برای جلسات شدید بازی آماده شده، اما راه حل خنک کننده مایع فعال مطمئناً به قیمت کلی اضافه می کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *