موبایل و تبلت

انتشار آپدیت اندروید 12 برای سونی اکسپریا 1 مارک 3 و 5 مارک 3

سونی تازه ترین شرکتی است که جدیدترین پرچمداران خود را به اندروید 12 به روز کرده است. اکسپریا 1 مارک 3 و 5 مارک 3 اکنون جدیدترین سیستم عامل گوگل را با شماره ساخت 61.1.A.1.149 دریافت می کنند. نسخه‌های دو سیم‌کارت (شماره مدل XQ-BC72 و XQ-BQ72) در ردیف اول قرار دارند و انتظار می‌رود که نسخه‌های دیگر به زودی عرضه شوند.

این به روز رسانی ویژگی های جدید زیادی را برای دارندگان سونی اکسپریا به ارمغان می آورد. این شرکت راهنمای مناسبی را در وب سایت خود منتشر کرد که بهترین عناصر تجربه جدید A12 (یا بهتر است بگوییم xperia-nce) را معرفی می کند. این سیستم‌عامل اسکرین‌شات‌های طولانی، عملکرد با یک دست و یک اعلان ارائه می‌دهد که به کاربران می‌گوید چه زمانی از میکروفون و دوربین آن‌ها استفاده می‌شود.

این به‌روزرسانی اصلی از OTA دریافت می‌شود و پیشنهاد می‌شود از طریق اتصال Wi-Fi دانلود شود. اگر اعلانی وجود ندارد، کاربران باید به بخش به‌روزرسانی نرم‌افزار مراجعه کنند تا ببینند آیا بسته رسیده است یا خیر. کاربران حرفه ای از قبل می‌توانند سوییچ را ایجاد کرده و فریم ور را دانلود کنند، اما باید از سخت‌افزار اضافی برای فلش دستی و نصب تمیز استفاده کنند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا