بعد از ظهر چهارشنبه، گوگل نسخه بتا 2 ساخته شده از اندروید 12L را به دستگاه های واجد شرایط عرضه کرد. هم سیستم ایمیج ها و هم OTA از سایت گوگل برای پیکسل 3a (XL) و همه پیکسل‌های جدیدتر در دسترس هستند. همه به جز پیکسل 6 و 6 پرو – که قبلاً با تأخیر به‌روزرسانی برای وصله دسامبر روبرو بوده‌اند و می‌توانند در اینجا با تاخیر مرتبط باشند.

اندروید 12L بتا 2 رفع باگ ها و بهینه سازی ها و همچنین چند رفع مشکل برای اصلاح اندازه آیکون ها نسبت به اندازه صفحه نمایش را ارائه می دهد. همچنین APIها و رفتارهای سیستم را برای این نسخه از اندروید نهایی می کند تا توسعه دهندگان بتوانند تمرکز خود را بر نهایی کردن اپلیکیشن های خود با سازگاری با ساخت جدید اندروید آغاز کنند. برای مرجع، این API سطح 32 است.

اندروید 12L یک ساخت اندروید میان چرخه است که به منظور بهینه سازی قابلیت استفاده اندروید در فاکتورهای شکلی و اندازه های مختلف نمایشگر در میان تغییر صنعت به سمت دستگاه های تاشو و افزایش استفاده از تبلت ها، کروم اواس و دستگاه های 2 در 1 برای بهره وری است. گوگل همچنین با انتقاداتی در مورد نحوه مدیریت به‌روزرسانی ماه دسامبر پیکسل 6 و 6 پرو مواجه شده، که ممکن است به این موضوع مرتبط باشد که چرا هنوز نسخه بتا 2 برای پیکسل‌ها ساخته نشده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *