نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت بزودی مشکلات رنگ HDR ویندوز 11 را برطرف می کند

در پایان سال 2021، مایکروسافت مشکلی را تأیید کرد که برنامه‌های ویرایش تصویر را از نمایش صحیح رنگ‌ها در نمایشگرهای HDR خاص باز می‌دارد. این شرکت راه حلی را برای مشکلی که راه خود را به Windows Insiders در کانال بتا و نسخه باز می کند، منتشر کرده است.

در این به‌روزرسانی، فهرست گسترده‌ای از موارد جدیدی که به ویندوز 11 می‌آیند، وجود دارد، اما اکثر آنها همگی رفع اشکال جزئی هستند. موردی که بیشترین تأثیر را روی کاربران خواهد گذاشت، رفع مشکل HDR است. این مشکل در درجه اول باعث شد رنگ های سفید زرد روشن یا رنگ های دیگر را نشان دهند. از آنجایی که این مشکل در نرم افزار ویرایش تصویر رخ داد، این یک مشکل قابل توجه بود زیرا دقت رنگ هنگام کار با تصاویر ضروری است.

یکی از مشکلاتی دیگری که حل شده شامل قابلیت اطمینان بهبودیافته نصب برنامه‌ها در دستگاه‌های ARM64 و مشکلی است که باعث می‌شود دستگاه‌های ARM64 هنگام hibernate یا بیدار شدن از hibernate پاسخ ندهند. اساساً، اگر ویندوز 11 را بر روی یک تراشه ARM اجرا می کنید، متوجه پیشرفت های قابل توجهی خواهید شد.

از سایر مشکلات حل شده در این بروزرسانی می توان به مشکل مربوط به پیش رندر پیش بینی شده که در حالت اینترنت اکسپلورر مایکروسافت اج رخ می داد و مشکلی که باعث می شد سرویس صوتی در برخی از دستگاه‌هایی که صدای بلوتوث با شتاب سخت‌افزاری را پشتیبانی می‌کنند، پاسخ ندهد، و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

منبع
howtogeek
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا