موبایل و تبلت

گوگل انتشار آپدیت دسامبر برای پیکسل 6 و 6 پرو را آغاز کرد

گوگل پس از تاخیر در ماه دسامبر، انتشار آخرین به‌روزرسانی پیکسل 6 و 6 پرو را آغاز کرده است. همانطور که ممکن است به یاد داشته باشید، شرکت انتشار OTA را پس از گزارش‌هایی مبنی بر رها کردن و قطع تماس‌ها توسط این نرم‌افزار، متوقف کرد. مشکل به گونه‌ای بود که گوگل اقدام تقریباً بی‌سابقه‌ای را برای فکتوری ایمیج مرتبط برای آن به‌روزرسانی از وب‌سایت توسعه‌دهنده خود انجام داد.

در دسامبر، این شرکت گفت که این نرم افزار در اواخر ژانویه وارد بازار خواهد شد. هفته گذشته، این جدول زمانی را به امروز، 14 ژانویه، موکول کرد. این شرکت گفت: به‌روزرسانی در هفته آینده برای همه دستگاه‌ها در دسترس خواهد بود، اما زمان دقیق ممکن است بسته به شرکت مخابراتی و کشور شما متفاوت باشد. در این مرحله، برخی از اپراتورها گفته اند که از اوایل هفته آینده شروع به انتشار نرم افزار خواهند کرد. به عنوان مثال، اپراتور کانادایی Fido در وب‌سایت خود اشاره می‌کند که 17 ژانویه را برای شروع عرضه خود هدف قرار داده است.

اکنون که این به روز رسانی در دسترس است، علاوه بر بیش از ده ها مورد جدید، شامل تمام اصلاحاتی است که گوگل قصد داشت در ماه دسامبر منتشر کند. در میان ترفندهای دیگر، راه حلی برای مشکلی پیدا خواهید کرد که باعث شده بود پیکسل 6 و 6 پرو در شرایط خاص اتصال به شبکه WiFi را قطع کنند. علاوه بر این، این به‌روزرسانی به اشکالی رسیدگی می‌کند که باعث شده بود باتری‌های گوشی‌ها سریع‌تر از حد انتظار خالی شود.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا