هواوی به تازگی یک دستگاه تصفیه کننده هوای جدید با نام بلند Smart Selection 720 Full-Effect Air Purifier 2 در چین عرضه کرده است. این مدل با فناوری تصفیه، ظرفیت تصفیه و کنترل هوشمند ارتقا یافته ارائه می‌شود. این دستگاه هم اکنون با قیمت 251 دلار در دسترس قرار گرفته است.

دستگاه تصفیه هوای فول افکت هواوی از فناوری تصفیه کامل UltraClean استفاده می کند که 6 چرخه تصفیه را در داخل و خارج دستگاه ادغام می کند. این می تواند به طور موثر به دستیابی به عقیم سازی 99.99 درصد و حذف آئروسل ویروس کمک کند. دستگاه تصفیه هوای جدید همچنین از روش حذف آلدئید دوگانه با ترکیبی از کربن فعال و کریستال حذف آلدئید اسید آمینه استفاده می کند. فرمالدهید CADR به 300 متر مکعب در ساعت می رسد که باعث افزایش 50 درصدی در سرعت حذف می شود.

علاوه بر این، دستگاه تصفیه هوا دارای قابلیت استریلیزاسیون عالی است که ترکیبی از 254 نانومتر استریلیزاسیون دوگانه اشعه ماوراء بنفش و لیزوزیم است. راندمان عقیم سازی در برابر میکروب هایی مانند استافیلوکوکوس اورئوس، اشریشیا کلی، استافیلوکوک با میزان موفقیت 99.99 درصد افزایش می یابد. دستگاه تصفیه هوای هواوی همچنین از عملکردهای Connectbringing هارمونی اواس مانند کنترل اپلیکیشن Huawei Smart Life، کنترل صوتی Xiaoyi و اتصال صحنه خانه هوشمند پشتیبانی می کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *