اپرا “مرورگر کریپتو” Web3 خود را با ویژگی‌هایی مانند کیف پول رمزنگاری داخلی، دسترسی آسان به صرافی‌های ارزهای دیجیتال/NFT، پشتیبانی از برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) و موارد دیگر وارد نسخه بتا کرده است.

یورگن آرنسن مدیر EVP اپرا، می گوید هدف این است که تجربه کاربری Web3 که اغلب برای کاربران اصلی گیج کننده است، ساده شود. یکی از ویژگی‌های کلیدی، کیف پول داخلی است که از زنجیره‌های بلوکی شامل اتریوم، بیت‌کوین، سلو و Nervos پشتیبانی می‌کند. همچنین شراکت با Polygon و دیگران را اعلام کرد. ایده این است که به شما امکان می دهد بدون نیاز به هیچ گونه برنامه افزودنی به رمزارز خود دسترسی داشته باشید و همچنین می توانید از کیف پول های شخص ثالث نیز استفاده کنید.

می‌توانید ارزهای دیجیتال را از طریق یک رمپ فیات به کریپتو خریداری کنید، رمزارز را مستقیماً در کیف پول تعویض کنید، آن را ارسال و دریافت کنید و موجودی کیف پول خود را بررسی کنید. حتی دارای یک کلیپ بورد امن است که تضمین می کند برنامه های دیگر نمی توانند هنگام کپی/پیست کردن داده ها را ذخیره کنند. کارکرد اصلی دیگر پشتیبانی از Web3 است، که به اینترنت غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک چین معروف است، و در میان علاقه مندان به ارزهای دیجیتال (و شکاکان) به چیز جدیدی معروف است.

اپرا خاطرنشان کرده که علاوه بر ایجاد امنیت بیشتر از طریق رمزگذاری بلاک چین، به کاربران اجازه می دهد به چیزهایی مانند GameFi دسترسی داشته باشند “جایی که می توانید در هنگام بازی در انواع متاورژن ها درآمد کسب کنید.” به گفته اپرا، یک “Crypto Corner” با آخرین اخبار بلاک چین ارائه می دهد که به شما امکان می دهد مهارت های Web3 خود را رشد دهید.

رقیب اپرا، موزیلا اخیراً اعلام کرده بود که کمک‌های ارزهای دیجیتال را می‌پذیرد، اما با واکنش شدید کاربران از جمله جیمی زاوینسکی، یکی از بنیان‌گذاران، در مورد تأثیرات محیطی بلاک چین مواجه شد. شاید با پیش‌بینی واکنش مشابه، اپرا گفت که در حال کار در راستای اجرای استاندارد لایه 2 اتریوم با مصرف انرژی کارآمدتر «در سریع‌ترین زمان ممکن» است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *