گوگل در حال راه اندازی یک اپلیکیشن همکاری ویدیویی جدید به نام Vids است که ابزاری برای ایجاد ویدیوی تجاری سریع و آسان می باشد. به لطف Gemini، هدف Vids ایجاد یک ویدیو به آسانی ایجاد یک دک اسلاید در Google Slides است.

به گفته گوگل، Vids یک رابط تایم لاین برای مونتاژ دارایی های ویدیویی از درایو یا جاهای دیگر به ترتیب زمانی فراهم می کند. این شبیه به نحوه ای است که Slides به کاربران اجازه می دهد محتوا را در یک تایم لاین چپ به راست اسلایدها مرتب کنند. کاربران می توانند صدا را ضبط کنند یا از خود مستقیماً در برنامه فیلم بگیرند. انواع قالب‌ها و پس‌زمینه‌ها به همراه یک کتابخانه رسانه‌ای موجود برای افزودن ویدیو، تصاویر یا صدا موجود است.

دستیار هوش مصنوعی گوگل می تواند استوری بوردهای اولیه، اسکریپت ها یا صداهای تبدیل متن به گفتار را برای سرعت بخشیدن به این فرآیند تولید کند. هدف از بین بردن نیاز به تخصص تولید ویدیو است تا هر کارمندی بتواند به سرعت و به راحتی فیلم های آموزشی، ارائه ها، به روز رسانی ها یا محتوای بازاریابی ایجاد کند. آزمایش اولیه نشان می دهد که بیشتر Vids به طور متوسط کمتر از سه دقیقه هستند.

Vids به جای اینکه فقط ویدیوهای تمام شده را اکسپورت کند، همکاری عمیق را نیز فعال می کند. کاربران می توانند ویدیوهایی را که ایجاد می کنند به اشتراک بگذارند و دیگران را به اظهار نظر، یادداشت برداری یا حتی ویرایش مستقیم ویدیو دعوت کنند. نظرات و تغییرات به صورت درون خطی قابل مشاهده هستند و منعکس کننده تلاش های گوگل برای انعطاف پذیری ابزارهای بهره وری برای همکاری مانند اسناد و صفحات گسترده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *