طبق اعلام مایکروسافت، سرانجام بازی مسابقه ای Forza Street برای سیستم عامل اندروید و آی او اس منتشر شد و دارندگان گوشی‌های گلکسی سامسونگ، می‌توانند جوایز خاص آن را دریافت کنند.

همچنین کاربرانی که ماه اول بازی را اجرا کنند، یک بسته Founders دریافت می کنند که شامل خودرو Ford GT 2015 و اعتبارهای مجازی و طلا است. برای مثال، اگر موبایل گلکسی اس 20 دارید، یک ماشین فورد موستانگ GT مدل ۲۰۱۵ و یک ماشین شورلت کوروت Z06 مدل ۲۰۱۵، کمی پول درون بازی و مقداری طلا به ارزش ۲۰ دلار دریافت خواهید کرد.

بازی موبایلی Street یک نسخه ساده از بازی اصلی Forza می باشد. شما در این بازی می توانید انتظار خودروهای آشنا را داشته باشید، درحالیکه این بازی یک بخش داستان محور داشته و مسابقاتی که می توانند فقط برای چند دقیقه دوام داشته باشند. یکی دیگر از ویژگی‌های بازی فورزا استریت، پشتیبانی آن از صفحه نمایش‌های ۱۲۰ هرتز است که باعث می‌شود تجربه به شدت جذاب‌تری داشته باشید.

این بازی توسط استودیوی الکتریک اسکوئر (Electric Square) ساخته شده و قرار است فصل تازه‌ای را برای مجموعه پرطرفدار فورزا آغاز کند. آن‌هایی که گوشی گلکسی ندارند، می‌توانند بازی را از فروشگاه‌های گوگل پلی و اپل اپ استور دانلود کنند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *