گوناگون

جیلی با خرید میزو به تجارت گوشی های هوشمند می پیوندد

جیلی، شرکت خودروسازی چینی که دارای برندهایی مانند لوتوس، ولوو و پولستار بوده، اکنون در آستانه پیوستن به بازار تلفن همراه است. گزارش‌های یک وب‌سایت چینی 36Krypton نشان می‌دهد که این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای خرید شرکت میزو است.

بررسی های لازم در حال انجام است و جیلی انتظار دارد اولین گوشی های هوشمند خود را در سال 2023 عرضه کند. این شرکت چینی مدتی است که به تجارت تلفن همراه چشم دوخته و یک نهاد جداگانه به نام Xingji Times به آن اختصاص داده است. برخی از مدیران کلیدی ZTE، شیائومی و اوپو را ربود تا به تلاش‌های خود کمک کند.

منبع فاش کرد که جیلی قبلاً نزدیک به 10 میلیارد یوان (1.5 میلیارد دلار) در این شرکت، بدون احتساب هزینه‌های بالقوه خرید میزو، جدید سرمایه‌گذاری کرده است. سخنگویان دو طرف از اظهار نظر در این مورد خودداری کردند. 36Krypton به نقل از لی شوفو، رئیس گروه هلدینگ جیلی، گفت که تلفن همراه وسیله نوآوری نرم افزاری است که به کاربران امکان می دهد فناوری را به محض قابل اعتماد بودن تجربه کنند و او می خواهد همین کار را در بازار خودرو نیز انجام دهد.

جیلی همچنان در حال کار بر روی یافتن شریکی برای تولید گوشی های هوشمند خود است و احتمالاً فاکسکان انتخاب خواهد بود. کل فرآیند تحقیق و توسعه در کشور چین انجام می شود، که نیاز به خرید را توضیح می دهد. در حال حاضر، این شرکت گوشی‌های هوشمند تنها کمتر از 1 میلیون دستگاه در سال ارسال می‌کند که به اوج 20 میلیون سال پیش نزدیک نیست. مسائل اصلی در مقابل میزو ظرفیت تولید محدود ماژول های OIS و کمپین های بازاریابی ناموفق است.

به عنوان مثال، میز 18 در مارس 2021 با سیستم عامل تمیز، بدون برنامه های از پیش نصب شده و بدون تبلیغات راه اندازی شد، اما هرگز نتوانست مشتریان محلی را تحت تاثیر قرار دهد و جایگاه بیشتری را از دست داد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا