گوناگون

متا درآمدزایی Horizon Worlds را با آیتم های مجازی قابل فروش گسترش می دهد

متا دو راه جدید را اعلام کرده است که به سازندگان دنیای متاورس Horizon Worlds کمک می کند تا زندگی خود را تامین کنند؛ با ایجاد و فروش اقلام مجازی و از طریق پاداش هایی که می توان از طریق برنامه های ماهانه هدفمند به دست آورد. Horizon Worlds هنوز جدید است و فعلا محدود به کانادا و آمریکا است، بنابراین متا مشتاق است که سازندگان چیزهای جدیدی بسازند تا برای تازه واردان جذاب‌تر شود و می‌خواهد مطمئن شود که برای کارشان پاداش می‌گیرند.

با آیتم هی مجازی، متا پیشنهاد کرده که سازندگان می توانند لوازم جانبی را در دنیای مد بفروشند یا دسترسی پولی به بخش های جدید دنیا را ارائه دهند. با گذشت زمان، سازندگان می توانند راه های جدیدی برای کسب درآمد از محتوای خود بیابند تا بتوانند به ساختن ادامه دهند. متا گفت که بازیکنانی که می‌خواهند این آیتم‌های داخلی را بخرند باید 18 سال به بالا باشند و در آمریکا یا کانادا باشند – شایان ذکر است که اینها تنها افرادی هستند که در حال حاضر طبق شرایط خدمات باید بازی کنند.

سازندگانی که تصمیم به فروش آیتم ها دارند، در حالی که در حالت ایجاد هستند که به آنها امکان می‌دهد اقلام جدیدی برای فروش بسازند، تب Commerce و gizmo را مشاهده خواهند کرد. در مورد پاداش‌ها، متا می‌خواهد این پاداش‌ها را بر اساس برنامه‌های ماهانه هدف‌محور ارائه دهد. به عنوان مثال، سازندگان می‌توانند این پاداش‌ها را برای استفاده از ابزارها یا ویژگی‌های جدیدی که در Horizon Worlds ارائه شده‌اند، دریافت کنند. با گذشت زمان، برنامه پاداش را گسترش می‌دهد، اما واقعاً نمی‌گوید پاداش‌ها برای چه چیزهای دیگری ممکن است اعطا شوند. هر کسی که پاداش دریافت می کند مجبور نیست هزینه ای را برای درآمد بپردازد.

Horizon Worlds یک محصول متا نوپا است که هنوز به دلیل محدودیت‌های سخت‌افزاری هدست‌های واقعیت مجازی متوقف شده است. با گذشت زمان، متا کاملاً انتظار دارد که سخت‌افزار پیچیده‌تر شود و محیط‌های مجازی مانند Horizon Worlds برای مخاطبان وسیع‌تری جذاب‌تر شوند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا