آموزش

نحوه پیدا کردن عکس های مخفی در آیفون

آیا برخی از عکس ها را در آیفون خود مخفی کرده اید اما اکنون مطمئن نیستید که آن عکس ها کجا هستند؟ دیدن این عکس های مخفی در آیفون آسان است و ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه آنها را پیدا کنید.

توجه: هنگام استفاده از این ترفند به حریم خصوصی دیگران احترام بگذارید، زیرا آنها دلایل خاص خود را برای مخفی کردن عکس ها در آیفون خود دارند.

برای مشاهده عکس های مخفی خود، ابتدا برنامه Photos را در آیفون خود باز کنید. در پایین برنامه Photos، روی Albums ضربه بزنید.

در صفحه Albums، به پایین بروید. در آنجا، در بخش Other Albums، روی Hidden ضربه بزنید. در برخی از نسخه‌های iOS، آلبوم “Hidden” در بخش “Utilities” قرار دارد. اگر گزینه آلبوم “Hidden” را نمی بینید، ممکن است خود آلبوم پنهان باشد. برای فعال کردن آن، مراحل در بخش زیر را دنبال کنید.

صفحه آلبوم Hidden همه عکس ها و ویدیوهای مخفی شما را نشان می دهد.

برای باز کردن یک عکس یا ویدیو، روی آن مورد در لیست ضربه بزنید. هنگامی که مورد در تمام صفحه باز می شود، در گوشه پایین سمت چپ، روی نماد اشتراک گذاری ضربه بزنید.

در منوی اشتراک‌گذاری، روی «Unhide» ضربه بزنید.

و عکس یا ویدیوی انتخابی شما اکنون برای همه در Photos قابل مشاهده است. اگر عکس‌های مورد نظر خود را پیدا نمی‌کنید، سعی کنید عکس‌های حذف شده را در آیفون یا آیپد خود بازیابی کنید.

در iOS 14 و جدیدتر، می‌توانید آلبوم «Hidden» را در برنامه Photos خاموش کنید. برای فعال کردن مجدد آن آلبوم، باید یک گزینه را در تنظیمات گوشی خود تغییر دهید. برای انجام این کار، برنامه تنظیمات را در آیفون خود باز کنید و روی Photos ضربه بزنید.

سپس گزینه “Hidden Album” را فعال کنید. آلبوم شما در برنامه Photos قابل مشاهده نیست و می توانید به عکس های مخفی خود دسترسی داشته باشید. و به این ترتیب می‌توانید عکس‌ها و ویدیوهایی را که قبلاً در آیفون خود پنهان کرده‌اید پیدا کنید.

منبع
howtogeek
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا