شیائومی به تازگی محصول جدیدی را برای دانشجویان و حرفه ای های چینی معرفی کرده است. این درایو فلش U Disk است که قابلیت حمل عالی، فضای ذخیره سازی بزرگ و سرعت انتقال بالا را ارائه می دهد. ااین برند این محصول را در دو نوع عرضه کرده، یعنی نسخه 64 و 128 گیگابایتی که به ترتیب 99 یوان و 169 یوان (تقریباً حدود 16 و 27 دلار آمریکا) قیمت دارند.

این یک درایو قلم 2 در 1 است که دارای USB Type-A و USB Type-C است. به عبارت دیگر، هم با گوشی های هوشمند و هم با رایانه های شخصی کار می کند. این فلش درایو جدید شیائومی سرعت خواندن قابل توجه 150 مگابیت بر ثانیه را ارائه می دهد. در مورد طراحی، می توان گفت که دارای یک روکش فلزی مینیمال و در عین حال ظریف است که از مواد آلیاژ روی ساخته شده است که به اتلاف گرما نیز کمک می کند.

قابل ذکر است که USB Type-A از ویندوز 7/8/10/11، مک اواس 10.6 و بالاتر پشتیبانی کرده، در حالی که USB Type-C با اندروید 4.4 و بالاتر برای دستگاه هایی با پشتیبانی OTG سازگار است. بنابراین، این محصول برای دانشجویانی که در حال حرکت هستند یا متخصصان مشاغل مسافرتی که نیاز به فضای ذخیره‌سازی محلی اضافی دارند، بدون نیاز به استفاده از فضای ذخیره‌سازی ابری جذاب است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *