گجت و پوشیدنی

عرضه ساعت هوشمند ریباک اکتیوفیت 1.0

ریباک، شرکت متعلق به آدیداس که محصولات ورزشی تولید می کند، اولین ساعت هوشمند خود را با نام ریباک اکتیوفیت 1.0 در بازار هند عرضه کرد. این دستگاه از طریق آمازون ارائه شده و احتمالاً به طور انحصاری از طریق بازار آنلاین در دسترس خواهد بود. همچنین قیمت پایه آن در هند 60 دلار بوده و در رنگ های مشکی، آبی، دریایی و قرمز عرضه می شود.

ساعت هوشمند ریباک اکتیوفیت 1.0 دارای صفحه نمایش 1.3 اینچی HD است که در یک صفحه گرد قرار گرفته و دارای استاندارد IP67 است که آن را در برابر پاشش آب و گرد و غبار مقاوم می کند. این محصول دارای چندین ویژگی از جمله اعلان تماس و پیام، درخواست برنامه های رسانه های اجتماعی، کنترل های دوربین و موسیقی، و همچنین برخی از بازی های داخلی است.

همچنین از یک مانیتور اکسیژن خون، یک سنسور ضربان قلب با نظارت 24 ساعته ضربان قلب، مانیتور فشار خون، نظارت بر خواب و یادآوری های کم تحرک بهره می برد. علاوه بر این، 15 حالت ردیابی تناسب اندام برای ورزش و سایر فعالیت های مرتبط با تناسب اندام وجود دارد. این ساعت هوشمند همچنین شامل پایش چرخه قاعدگی و تنفس مراقبه است. سایر ویژگی های تناسب اندام شامل کالری و ردیاب استپ است.

همچنین با یک برنامه آب و هوا، دسترسی قیمت به پیش بینی آب و هوا ارائه می شود. در مورد عمر باتری، این محصول پوشیدنی وعده داده شده است تا 15 روز باتری را با یک بار شارژ ارائه دهد و تا 30 روز در حالت آماده به کار باشد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا