پاناسونیک اعلام کرده است که فناوری قالب‌گیری لنز مادون قرمز دور را برای تولید انبوه لنزهای کروی مادون قرمز دور مناسب برای افزایش عملکرد دوربین‌ها و سنسورها تولید کرده است. لنزهای جدید از شیشه کالکوژنید تشکیل شده اند که “ویژگی های انتقال عالی در مادون قرمز دور” را ارائه می دهد.

با جدیدترین روش قالب‌گیری شیشه و فناوری پردازش قالب، پاناسونیک می‌تواند مجموعه‌ای از لنزها از جمله لنزهای انکساری “اولین لنز یکپارچه با فریم بسیار هرمتیک بدون استفاده از چسب” را ارائه دهد. این شرکت اکنون می‌تواند با دستیابی به تولید انبوه لنزهای غیرکروی مادون قرمز دور با قیمت پایین و کیفیت بالا، به گسترش و عملکرد بهبود یافته ماژول‌های حسگر مادون قرمز دور کمک کند.

فناوری جدید برای عرضه لنزهای کالکوژنید (غیر کروی و پراش) در تعدادی اندازه از φ3 میلی متر تا φ40 میلی متر در دسترس است. همچنین امکان تولید لنزهای یکپارچه با فریم را بدون خطر آلودگی گاز به دلیل عدم استفاده از چسب فراهم می کند. به علاوه از لبه لنز محافظت می کند و دقت نصب روی بشکه لنز را بهبود می بخشد. از سوی دیگر توسعه عدسی‌های یکپارچه قاب از نوع بشکه‌ای بسیار هرمتیک را امکان‌پذیر می‌سازد که “به داشتن هرمتیک بالا در داخل بشکه لنز” برای بهبود عملکرد سنسورها کمک می‌کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *