کنسول و بازی

امکان استفاده از دیکسورد برای کاربران PS5 و PS4 فراهم شد

از امروز، بازیکنان PS4 و PS5 می توانند حساب PSN خود را به دیکسوردمتصل کنند. با این قابلیت، شما می‌توانید فعالیت‌های بازی پلی‌استیشن خود را در پروفایل دیسکورد خود نشان دهید و به دوستانتان اجازه دهید آنچه را که بازی می‌کنید ببینند – کاری که بازیکنان ایکس باکس از سال 2018 انجام داده‌اند. اگر دوست دارید، می‌توانید شناسه PSN خود را در پروفایل دیسکورد خود نمایش دهید تا افراد بتوانند شما را به عنوان یک دوست در آنجا اضافه کنند.

برای شروع، اپلیکیشن یا وب سایت Discord را روی رایانه یا موبایل باز کنید، سپس به بخش Connections در User Settings بروید. اگر بتوانید حساب PSN خود را متصل کنید، نماد پلی استیشن را مشاهده خواهید کرد. دیسکورد به تدریج این ویژگی را برای همه، از مردم آمریکا شروع می کند، بنابراین ممکن است فوراً به آن دسترسی نداشته باشید.

این‌ها ویژگی‌های مفیدی هستند، به‌ویژه با رایج‌تر شدن بازی متقابل و بازی‌هایی که دوستان با هم روی پلتفرم‌های مختلف انجام می‌دهند. برای مثال، اگر صاحب ایکس‌باکس هستید، می‌توانید به دیسکورد بروید و ببینید آیا دوستانتان Destiny 2 یا Rainbow Six Extraction را روی رایانه یا پلی‌استیشن بازی می‌کنند یا خیر، و برای بازی با آنها وارد شوید.

قبلا گفته شده بود که مایکروسافت در حال مذاکره برای خرید Discord به قیمت حداقل 10 میلیارد دلار است. اگرچه بنا به گزارش‌ها، خواستگاران بالقوه دیگری علاقه مند بودند، Discord همچنان یک شرکت مستقل است. با این حال، با توجه به قراردادهای بازی های عظیمی که در سال جاری به توافق رسیده اند، چه کسی می داند آینده چه خواهد شد؟

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا