نرم افزار و اینترنت

بهترین اپلیکیشن ها برای سفارشی کردن هوم اسکرین آیفون شما

آیا می دانستید که می توانید صفحه اصلی آیفون خود را با ویجت ها و آیکون های برنامه های سفارشی شخصی سازی کنید؟ بنابراین انتخاب شما از نظر زیبایی شناختی چیست – رنگ های پاستلی، مینیمالیستی، یا نقاشی های کارتونی؟ می توانید برای هر یک از آنها یک اپلیکیشن پیدا کنید.

بیایید نگاهی به بهترین اپلیکیشن های آیفون برای سفارشی کردن تم صفحه اصلی خود و یافتن سبک ایده آل خود بیندازیم. اگرچه اکثر آنها دارای مدل های اشتراک و خریدهای درون برنامه ای هستند، هنوز هم تم های رایگان آیفون وجود دارد که می توانید دانلود کنید.

1. Widgetsmith

Widgetsmith با بیش از 400000 رتبه در اپ استور، یک اپلیکیشن بسیار محبوب برای نمادهای صفحه اصلی سفارشی است. این یکی از بهترین برنامه های تم آیفون موجود است. لازم نیست نگران باشید که یک متخصص فناوری باشید تا خلاقیت خود را رها کنید زیرا Widgetsmith یک رابط کاربری بسیار کاربرپسند دارد.

این اپلیکیشن به شما کنترل بسیار خوبی بر نحوه شخصی سازی صفحه اصلی خود می دهد. با مجموعه ای بزرگ از ویجت ها و تمپلیت های قابل تنظیم، مطمئناً ظاهر صفحه اصلی مورد نظر خود را خواهید ساخت. شما همچنین می توانید والپیپر گرادیانی خود را ایجاد کنید. ویجت‌ها همچنین می‌توانند بر اساس قوانینی که تنظیم کرده‌اید، در صفحه اصلی شما نمایش داده شوند.

2. Color Widgets

Color Widgets بیش از 30 میلیون کاربر از آن لذت می برند و  اکثر تم ها در ابزارک های رنگی، طرح های مسطح و آیکون های مینیمالیستی را به نمایش می گذارند و به شما کمک می کنند با آیفون خود در کنار هم و در عین حال شیک و مد روز باشید. دسته‌های موضوعی اصلی شامل Minimal، Neutral و Gradient است، اما گزینه‌های منحصربه‌فردتری مانند Gaming، Anime و موارد دیگر نیز وجود دارد.

اگر به دنبال اضافه کردن رنگی به صفحه اصلی خود هستید، Color Widgets طیف گسترده ای از ویجت های از پیش ساخته خیره کننده را برای شما در نظر گرفته است. گزینه های هیجان انگیزی مانند شمارش معکوس، نقل قول ها و موارد دیگر را برای سفارشی کردن صفحه اصلی آیفون خود کاوش کنید.

3. Brass

اپلیکیشن Brass بسیار محبوب است و در رده بندی گرافیک و طراحی اپ استور در 36 کشور رتبه اول را کسب کرده است. Brass صدها تم، مانند طبیعت، نئون، و انیمه، در دسترس شما برای انتخاب است. شما می توانید تم های فصلی مانند پاییز و زمستان را پیدا کنید. اکثر آنها تم های آیفون رایگان هستند.

برای ویجت های مفید آیفون، مانند آب‌وهوا و تقویم، این برنامه گزینه‌های شفافی را نیز ارائه می‌کند؛ شما فقط باید یک اسکرین شات از صفحه اصلی خالی خود را به برنامه Brass ارائه دهید تا پس‌زمینه ویجت بتواند یکپارچه با هم ترکیب شود.

4. ScreenKit

ScreenKit یکی دیگر از برنامه های تم آیفون است که به خوبی مورد استقبال قرار گرفته است. دارای بیش از 5000 آیکون، 500 تم و ابزارک های فراوان است که به شما امکان می دهد صفحه اصلی آیفون خود را با ویجت ها و نمادهای برنامه به طور موثر شخصی سازی کنید. هنگامی که برای اولین بار ScreenKit را راه اندازی می کنید، اپلیکیشن از شما می خواهد استایل ها و علایق دلخواه خود را انتخاب کنید.

سپس یک لیست شخصی از تم ها بر اساس گزینه های انتخابی شما به شما ارائه می دهد. ترکیبی از تم های پولی و رایگان آیفون را خواهید یافت. ScreenKit تم های زیبایی شناسی کلاسیک مانند مینیمالیست، پاستل و رنگ جامد را ارائه می دهد. با این حال، اگر از طرفداران این نمایش‌ها و کتاب‌ها هستید، گزینه‌های ویژه‌ای مانند انیمه Kawaii و هری پاتر را نیز خواهید یافت.

5. Aesthetic Kit

به‌عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های موجود برای یافتن تم‌های آیفون، تم‌های جذاب کیت زیبایی شامل نئون، رترو، موسیقی و بسیاری موارد دیگر است. می توانید تم های ایجاد شده توسط سایر کاربران کیت زیبایی را بررسی کنید و به موارد دلخواه خود نیز رأی دهید. اگر واقعاً چیزی به نظرتان نمی رسد، می توانید با یک بوم خالی شروع کنید، تم آیفون خود را به صورت رایگان بسازید، و اگر می خواهید، آن را با بقیه دنیا به اشتراک بگذارید.

علاوه بر تم‌ها و ویجت ها، این اپلیکیشن استایل های صفحه‌کلید زیبایی‌شناسانه را برای شما ارائه می‌کند و زمانی که می‌خواهید از برنامه‌ای برای سفارشی‌سازی استایل آیفون خود استفاده کنید، یک حس خاص دیگر را اضافه می‌کند. همچنین می‌توانید فونت‌ها و کائوموجی‌های منحصربه‌فرد را از برنامه دریافت کنید تا ظاهر خود را کامل کنید.

6. Photo Widget

Photo Widget ترکیبی عالی از سادگی و ناز است. آیا از دیدن تم های رنگی یکسان خسته شده اید؟ مطمئن شوید که این کارتون های عجیب و غریب را کشف کرده و تخیل سرگرم کننده و کودکانه را به زندگی روزمره خود بازگردانید. Photo Widget ترکیبی از تم های پولی و رایگان آیفون را ارائه می دهد. با مروری معمولی در فهرست تم های Photo Widget، چشمان شخصیت های حیوانات شایان ستایش را خواهید دید که به شما نگاه می کنند.

مطمئناً هر بار که قفل آیفون خود را باز می کنید، قلب شما را گرم می کنند، هر بار که صفحه اصلی خود را می بینید، حال شما را خوب می کنند، و Photo Widget را به بهترین اپلیکیشن برای یافتن تم های آیفون برای کسانی که عاشق طراحی های منحصر به فرد توسعه دهنده هستند، تبدیل می کند.

7. Themify

Themify تم‌های سفارشی آیفون را ارائه می‌کند که از رنگ‌های ملایم تا آن‌هایی که به صفحه اصلی شما تغییری مدرن می‌دهند، را شامل می‌شود. از سایه های معروف پاستلی گرفته تا نقاشی ها، مطمئناً تمی متناسب با استایل خود پیدا خواهید کرد. اگر نمی‌خواهید کل ظاهر صفحه اصلی خود را جایگزین کنید، می‌توانید فقط بسته‌های آیکون را دانلود کنید.

علاوه بر تم ها و ویجت ها، می توانید والپیپرهای زنده و عکس های زیبا را نیز از Themify دریافت کنید. این اپلیکیشن گزینه‌های Ultra HD را ارائه می‌دهد که یک تصویر رضایت‌بخش اضافی برای داشتن روی صفحه قفل شما است.

8. Widgy Widgets

اگر اصالت محتوای تولید شده توسط کاربر را دوست دارید، آنچه Widgy Widgets ارائه می دهد را دوست خواهید داشت. مجموعه وسیعی از ویجت‌ها وجود دارد که می‌توانید در آن به جستجو بپردازید. وقتی روی یکی که توجه شما را جلب کرده، کلیک کنید، یک خلاصه کوتاه نام نویسنده ویجت و زمان صرف شده برای ویرایش ویجت به همراه داده ها و لایه های اضافی مورد استفاده برای ایجاد ویجت را در اختیار شما قرار می دهد.

یادگیری در مورد تلاشی که برای یک ویجت انجام شده، تصمیم گیری در مورد اینکه چه چیزی را در صفحه اصلی آیفون خود قرار دهید بسیار شخصی تر می شود. اگر طرح‌های یک فرد خاص برای شما جذاب است، می‌توانید به سادگی روی دکمه More By This Uploader تپ کرده تا ویجت‌های دیگری را که ایجاد کرده‌اند کاوش کنید.

9. Themes

برنامه Themes دسته بندی های معمولی از تم ها مانند مینیمالیست، کارتون و طبیعت را ارائه می دهد. اما با برنامه‌های منحصربفردتری نیز مواجه خواهید شد که در برخی از برنامه‌های دیگر این فهرست مانند معماری، موضوعات و سایبرپانک در دسترس نیستند.

اگر نمی‌خواهید کل صفحه اصلی آیفون خود را بازبینی کنید، می‌توانید بسته آیکون‌های سفارشی، ویجت‌ها و کاغذدیواری‌های یک تم را جداگانه دانلود کنید.

10. App Icons

App Icons یک اپلیکیشن ساده و کاربردی برای تغییر سریع صفحه اصلی است. از استایل های الهام‌گرفته از طبیعت گرفته تا گزینه‌های سیاه و سفید مینیمالیستی، در امتداد کمربند افقی تم‌های برنامه حرکت کنید تا تم‌هایی را پیدا کنید که آماده نصب است. برخی از تم های آیفون را به صورت رایگان دریافت می کنید، در حالی که برخی دیگر باید خریداری شوند.

این اپلیکیشن همچنین دارای مجموعه ای از تصاویر پس زمینه زنده است که در دسته بندی هایی مانند آب، شهرها، آتش و مناظر طبقه بندی شده اند. برای گزینه‌های بیشتر والپیپر، می‌توانید این مکان‌های عالی را برای دریافت والپیپرهای آیفون بررسی کنید.

11. Icon Themer

انتخاب تم‌های Icon Themer عمدتاً شامل نقاشی‌های دستی سبک مربوط به جشن و سایه‌های رنگ ثابت است. اکثر آنها حال و هوای شیرین و آرامی به شما می دهند. گزینه های تم کمتری نسبت به برنامه های محبوبی مانند Brass یا ScreenKit دارد. با این حال، اگر از فیلتر کردن میان انبوهی از تم های رنگی چشمگیر متنفر هستید تا آن یک طرح ساده و تمیز را پیدا کنید، Icon Themer یک برنامه خوب برای شماست.

این اپلیکیشن هم تم های پولی و هم رایگان آیفون را ارائه می دهد. اما اگر از آیکون های آماده کاملا راضی نیستید، مجموعه بزرگی از آیکون ها را نیز در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید آیکون های خود را ایجاد کنید.

12. WidgetBox

مانند Icon Themer، جذابیت WidgetBox این است که شما را با انتخاب های بی پایان غرق نمی کند. این برنامه حدود 10 تم کلاسیک مانند گزینه های تیره، سفید، یکپارچه سازی با سیستم عامل و تک رنگ مانند زرد ارائه می دهد. شما همچنین می توانید ویجت های خود را ایجاد کنید.

طرح های ارائه شده تمیز و ساده هستند، بنابراین باید با هر تصویر زمینه آیفون شما به راحتی مطابقت داشته باشند. همچنین می توانید صفحه کلیدهای سفارشی دریافت کنید و انیمیشن شارژ آیفون خود را با استفاده از WidgetBox تغییر دهید.

منبع
makeuseof
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا