موبایل و تبلت

احتمال برگزاری رویداد اپل در تاریخ 17 اسفند

براساس گزارش بلومبرگ، اپل در حال برنامه ریزی برای برگزاری رویداد اعلامی ماه مارس خود در 9 مارس (17 اسفند) است. انتظار می‌رود اپل سخت‌افزار جدیدی از جمله مدل جدید آیفون SE، احتمالاً با اتصال 5G، و همچنین آیپد ایر به‌روزرسانی‌شده و احتمالاً مک مینی تازه‌شده با سیلیکون به‌روز شده اپل را در این رویداد معرفی کند.

علاوه بر این، گفته می شود که اپل قصد دارد iOS 15.4 را در نیمه اول ماه مارس به صورت عمومی منتشر کند. iOS 15.4 (در حال حاضر در نسخه بتای عمومی) به آیفون‌هایی که از Face ID استفاده می‌کنند این امکان را می‌دهد تا زمانی که پوشنده ماسک بر روی بدن دارند، قفل را باز کنند. همچنین یونیورسال کنترل و مجموعه جدیدی از ایموجی‌ها در این نسخه موجود است.

برای رویداد آینده اپل، انتظار می‌رود که آیفون SE جدید با ظاهری مشابه با SE فعلی (2020) به همراه دوربین‌های به‌روز، چیپست جدید و اتصال 5G وارد بازار شود. یک آیپد تازه‌سازی شده در دست ساخت است، یکی با چیپست A15 Bionic، اتصال 5G و نمایشگر 10.9 اینچی. مک مینی ممکن است یک مدل به روز شده با گزینه های سیلیکونی بیشتر اپل مانند M1 Pro و M1 Max یا حتی M2 باشد.

اگرچه تا زمان عرضه حدود یک ماه دیگر باقی مانده است، اما منابع پیشنهاد می کنند که این رویداد ممکن است به دلیل تاخیر در تولید به تعویق بیفتد. در هر صورت، این رویداد احتمالاً در قالبی با تولید بالا و از پیش ضبط شده ارائه شده و به صورت زنده پخش می شود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا