نرم افزار و اینترنت

معرفی لنوو از دسکتاپ IdeaCentre 5 17IAB7 با تراشه نسل دوازدهم اینتل

لنوو در حال حاضر نام پیشرو در بازار رایانه های شخصی است. این شرکت مجموعه‌ای از محصولات از لپ‌تاپ‌های بازی مانند سری لجیون تا سری یوگا متمرکز بر کسب‌وکار دارد. به علاوه دارای طیف وسیعی از دسکتاپ های بازی در سری IdeaCentre است. اکنون این شرکت از دسکتاپ بازی IdeaCentre 5 17IAB7 رونمایی کرده است.

کنسول بازی IdeaCentre به پردازنده جدید نسل دوازدهم Core مجهز شده است و می توانید مدل های مختلفی مانند Core i5-12400 و i7-12700 را انتخاب کنید. کاربران همچنین این آزادی را دارند که از نظر کارت گرافیک بین AMD RX 6500XT، RX 6400 و دیگر کارت‌های گرافیک جدید مانند RTX 3060، RTX 3060 Ti، GTX 1660 SUPER و GTX1 انتخاب کنند.

علاوه بر این، می تواند از حافظه DDR4 و همچنین یک SSD M.2 و دو هارد مکانیکی 3.5 اینچی پشتیبانی کند. به طور کلی، انتخاب های زیادی وجود ندارد. از نظر ظاهری، طراحی نسبتاً جالبی دارد و به نظر می‌رسد یک نوار نور در قسمت جلویی آماده شده است که نور آبی خیره‌کننده‌ای را هنگام استفاده از خود ساطع می‌کند. پنل جلویی نیز دارای دو پورت USB-A، یک پورت USB-C و یک جک 3.5 میلی متری هدفون است که پیکربندی نسبتاً معمولی است. کنسول جدید بازی لنوو IdeaCentre قرار است به زودی وارد بازار شود، اما تاریخ رسمی هنوز مشخص نشده است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا