موبایل و تبلت

متا ویژگی Personal Boundary را به Horizon Worlds و Venues افزود

شرکت متا به تازگی ویژگی جدید را تحت عنوان Personal Boundary به دنیای مجازی Horizon Worlds و Venues افزوده که برای مبارزه با آزار و اذیت بکارگرفته می شود. هر آواتار یک حباب به شعاع دو فوت مجازی خواهد داشت، بنابراین آنها نمی توانند در حدود چهار فوت از یکدیگر قرار بگیرند.

اگر کسی سعی می کند وارد فضای شخصی شما شود، حرکت رو به جلو آنها زمانی که خیلی نزدیک شوند، متوقف خواهد شد. با این حال، متا به سایت ورج گفت که آواتارها همچنان می توانند از کنار یکدیگر عبور کنند، بنابراین کاربران در گوشه ای یا درگاهی به دام نمی افتند.

ویژگی Personal Boundary که کاربران نمی‌توانند آن را غیرفعال کنند، بر اساس اقدامات قبلی متا برای مقابله با آزار و اذیت اضافه شده است، مانند ناپدید شدن دستان آواتار هنگام ورود به فضای شخصی دیگران. اندکی قبل از اینکه متا در ماه دسامبر، Horizon Worlds را برای همه افراد ۱۸ ساله یا بالاتر در ایالات متحده و کانادا افتتاح کند، یک آزمایش‌کننده بتا گفت که آواتار او توسط یک غریبه مورد دستیابی قرار گرفته است.

در نهایت، ممکن است بتوانید شعاع مرز شخصی خود را تغییر دهید. کاربران هنوز هم می توانند آواتارهای دیگر را با دست بالا و مشت برخورد کنند، اما برای این کار باید دستان خود را دراز کنند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا