نرم افزار و اینترنت

افشای ویژگی های بروزرسانی بعدی ویندوز 11

به نظر می رسد که ویندوز 11 در آستانه دریافت مجموعه ای از ویژگی های جدید در بیلدهای آینده است. کاربر توییتر آلباکور که یک افشاگر مشهور ویندوز است، دیروز این جزئیات جدید را فاش کرد.

اول از همه، به نظر می‌رسد که ویندوز 11 افزوده‌های بصری جدیدی برای شخصی‌سازی دسک‌تاپ شما در قالب برچسب‌هایی برای تصویر زمینه شما دریافت خواهد کرد. همانطور که تصویر زیر نشان می دهد، چند گزینه مرتبط با این موضوع وجود دارد که به شما امکان می دهد از طریق تنظیمات شخصی سازی و “Edit Stickers” در منوی زمینه “Add stickers” را انجام دهید.

در مرحله بعد، ما تغییراتی در اعلان ها داریم. یک تنظیم جدید «Set priority notifications» جدا از Focus Assist وجود دارد. در مورد Focus Assist، این گزینه اکنون به “Focus” تغییر نام داده است. همچنین چندین تغییر کوچک دیگر اینجا و آنجا نیز وجود دارد. اگر تعجب می کنید، در اینجا تنظیمات GA Notifications برای ویندوز 11 چگونه است.

یک تنظیم جدید “Sustainability” نیز وجود دارد که هدف آن کمک و یادآوری مدیریت بهتر انرژی دستگاه است. آلباکور بر این باور است که گلیف های برگ شکل موجود در بالای صفحه به منظور امتیاز دهی به “Eco score” رایانه شخصی است. در نهایت، ممکن است یک حالت تبلت جدید دریافت کنیم، همانطور که Albacore می‌گوید یک تنظیمات نوار وظیفه جدید وجود دارد که می‌خواند: “هنگام استفاده از دستگاه خود به عنوان تبلت، نوار وظیفه را به صورت خودکار مخفی کنید”.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا