نرم افزار و اینترنت

کوپایلت حالا به شما در پایین آورن وزنتان کمک می کند

به پایان سال نزدیک می شویم، به این معنی که بسیاری از تصمیمات سال نو برای رفتن به باشگاه شروع به تبدیل شدن به یک خاطره دور کرده اند. با این حال، خیلی دیر نیست که دوباره روی پاهای خود بنشینید و ورزش کنید، به خصوص که هوش مصنوعی به متخصصان تناسب اندام تبدیل شده است. اکنون کوپایلت، یک GPT سفارشی دارد که به شما کمک می‌کند تا چند پوند وزن کم کنید.

این خبر از طریق Jordi Ribas مدیر بخش کوپایلت در ایکس منتشر شد. Jordi انیمیشنی از GPTهای جدید کوپایلت در حال کار منتشر کرد. در حالی که آنها به طور خاص GPT تناسب اندام را به نمایش می گذارند، جوردی از یک طراح، یک برنامه ریز تعطیلات، و یک GPT تولید کننده دستور العمل نام می برد، که همه آنها را می توانید در ابتدای انیمیشن به عنوان گزینه هایی مشاهده کنید.

توجه داشته باشید که در حالی که GPT های دیگر دارای نام های عمومی هستند، GPT طراح، Designer نامیده می شود. این احتمالاً بدان معنی است که از همان ابزار Image Creator مجهز به هوش مصنوعی که مایکروسافت تحت نام Designer اضافه کرده، استفاده خواهد کرد. پست Jordi نشان می‌دهد که افراد می‌توانند با Designer برای ایجاد طرح‌ها کار کنند، اما هنوز مشخص نیست که آیا این پیچیده‌تر از درخواست Copilot برای ایجاد تغییراتی در تصویری است که قبلاً ایجاد کرده یا خیر.

همچنین به نظر می رسد که مایکروسافت سخت در تلاش است تا سازنده GPT را برای رقابت با بازار سفارشی OpenAI GPT در دست اجرا بگذارد. جوردی در پاسخ به کسی که در مورد امکان GPT های سفارشی پرسیده بود، اظهار داشت که مایکروسافت در حال حاضر یک گروه کنترل کننده از کاربران دارد که این ویژگی را با Copilot آزمایش می کنند. به این ترتیب، ممکن است زمان زیادی طول نکشد تا بتوانید چت ربات های خود را با استفاده از Copilot ایجاد کنید.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا