سخت افزار

رونمایی ترامستر از ذخیره ساز تحت شبکه T9-423

ترامستر، از ذخیره ساز تحت شبکه (NAS) کاملاً جدید T9-423 9-bay با عملکرد بالا را رونمایی کرده که برای مشاغل کوچک و متوسط طراحی شده است. مدل T9-423 برای برنامه‌های کاربردی سازمانی مانند سرورهای ذخیره‌سازی فایل، سرورهای پست الکترونیکی، سرورهای وب، سرورهای FTP، میزبان‌های ماشین مجازی و سایر برنامه‌های کاربردی سطح سازمانی ایده‌آل است.

ترامستر T9-423 مجهز به پردازنده چهار هسته ای Celeron N5105 اینتل با پردازنده گرافیکی یکپارچه و 8 گیگابایت حافظه دو کاناله DDR4 است که تا 32 گیگابایت قابل ارتقا است. همچنین از رمزگذاری سخت افزاری AES-NI پشتیبانی می کند. همچنین دارای دو پورت 2.5 گیگابیتی با پشتیبانی از Link Aggregation است که سرعتی تا 283 مگابایت بر ثانیه ارائه می دهد. به علاوه از دسترسی چند کاربره و فایل همزمان بالا پشتیبانی می کند. شاسی جمع و جور آن را می توان به صورت عمودی و افقی نصب کرد تا انعطاف پذیری در استفاده سازندگان را فراهم کند.

علاوه بر این، دارای اسلات M.2 برای NVMe SSD برای شتاب کش SSD است. همچنین می‌تواند از یک کارت توسعه اختیاری برای پشتیبانی از ارتقاهایی مانند کارت‌های شبکه 10 گیگابایتی یا اسلات‌های اضافی M.2 NVMe پشتیبانی کند. T9-423 دارای سه فن بی صدا برای خنک نگه داشتن دیسک های ذخیره سازی و عملکرد بهینه است. T9-423 حتی زمانی که با بار کامل کار می کند بی صدا عمل می کند. این مدل قرار است با قیمت 1000 دلار روانه بازار شود.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا